IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Al-Kisah Lembu Dan Menantu Kazakhstan - Hikayat Negeri Setan.

>> Friday, March 09, 2012

Perghhhh.... tadi gua bagitau Ketua Persatuan Penduduk tempat gua guna pakai duit Tabung Persatuan Penduduk untuk pertunangan anak dia, hasil dari cerita jiran2 di sini.

Lepas maghrib tadi..., setiausaha persatuan penduduk dah mengamok laaaa..., dia suruh jiran yang bawak cerita tu mohon maaf... keh...keh..keh... nak tergelak la pulak.

Setiausaha Akhbar Perdana Menteri, Datuk Tengku Sariffuddin Tengku Ahmad dalam kenyataannya petang ini menafikan tuduhan tersebut sekeras-kerasnya.

Menurut beliau, tuduhan yang dilemparkan oleh Rafizi itu adalah satu fitnah yang jelas bertujuan untuk menjejaskan imej Perdana Menteri.

“Pengarah strategik PKR Rafizi Ramli perlu memohon maaf atas dakwaan beliau, yang mana ia adalah palsu, fitnah dan memburuk-burukkan reputasi Perdana Menteri.

“Majlis pertunangan tersebut tidak langsung menggunakan dana awam, ia dibayar sendiri oleh Perdana Menteri dan keluarganya,” kata beliau.
Apa barang zaman millenium nih main mohon maaf kejadahnya..., sekarang nih main saman menyaman laaaa..., kalau dah rasa tuduhan tu terlampau... tunggu apa lagi saman jelah jiran gua tuuuu... baru ada anu wa cakap luuuu.... hahahaha...

Nak memuaskan hati semua penduduk, kasi tunjuk laaa... bukti pembayaran tu daripada mana, adakah dari duit tabung persatuan atau dari poket Ketua Penduduk sendiri..., kasi publish dalam majalah URTV tak pun komik Upin Ipin... baru boleh percaya beb...

Setakat nak kencing dengan penafian, anak gua kat tadika tu pun pandai beb..., apa ada dengan reputasi Ketua Penduduk yang dah tersedia adanya memang buruk pun... sebelum jadi Ketua penduduk pun dah memang buruk, tapi penduduk kawasan tu dah sengal sangat... makhluk perangai buruk dan hodoh tu jugak yang nak di angkatnya jadi Ketua... kah...kah...kah..


Apa2 hal pun pi mampus laaa... dengan isu Ketua Persatuan Penduduk tempat gua tuuu...., cuma mentol kepala hotak gua ada blink... blink.. sikit nih...
1) Bakal menantu Ketua Penduduk ni orang Kazakhstan yang dekat2 dengan negeri Setan... dah berkhatan ke belum... muakakakakaaaaa....

2) Kazakhstan tu... bukan ke tempat Lembu2 Ketua Wanita beranak pinak... hahahaha...

3) Kenapa Kazakhstan menjadi pilihan Ketua Penduduk dan Ketua Wanita kat penempatan gua nih..., gua bukannya apa... cuma risau nanti kawasan perumahan gua yang selama ini penuh dengan Myanmar, Pakistan, Indonesia, Filiphina, China dan India mari... bertambah pulak satu lagi dari Kazakhstan... lepas tu di angkutnya segala saudara mara dari Negara Setan.... perghhhh... pecah kepala beb....!!!!
Persoalannya apa kaitan Lembu Kazakhstan dengan Menantu Kazakhstan...????

Kesimpulannya Ketua Penduduk dengan Ketua Wanita ada baeeekkkk... punya projek di Kazakhstan... pasal tu Ketua Penduduk tak berani ambil tindakan kat Ketua Wanita... walau dah banyak aduan dah di buat terhadap Ketua Wanita... hahahaha... rupa-rupanya diorang dah "Help each others"... hehehehe...

1 IkutSukaLu...::

idian Sunday, March 11, 2012 10:05:00 PM  

Ganas betul vvip yg hadir majlis pertunangan anak ketua persatuan penduduk lu isa....
Hidangan 500++ hengget satu kepala...dah lebih dari brim tu...seminggu wa kena jadi hamba abdi baru dapat banyak tu...

vvip sekali makan sampai 500 hengget yer...
vvip ni apa yer...setan ke iblis atau hantu raya??

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP