IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

PRU-13 Bila...??? Meh Sini Gua Bagitau...!!!!

>> Tuesday, February 14, 2012

Dalam entry sebelum ni, gua ada sebutkan gua ada urusan di Putrajaya siang tadi. Yang gua ulas dalam entry tu cerita lain beb.... hahahaha... apa yang gua nak share dalam entry ini pulak adalah sesuatu yang menjadi teka-teki kepada semua rakyat Malaysia terutama sekali parti2 politik pembangkang... hahahaha...

Sesuatu yang tidak menjadi teka-teki kepada Rosmah Mansor wa cakap luuuuu..... hahahaha..., ok... lah gua cut the story... hehehe...

Sewaktu di sebuah Kementerian siang tadi, Blok mana.. Kementerian mana... biarlah ikut lirik lagu Siti Nurhaliza... hahahaha..., setelah selesai urusan kami (dengan partner gua) terserempak dengan member partner gua yang gua pernah bertemu sekali jer suatu masa dulu beb... beliau salah seorang think-thank di JPM (gua pernah cerita pasal minah nih dalam entry gua dolu-dolu berkaitan "Risk Management"), langsung kami ke sebuah cafe dan berbual panjang...

Dalam perbualan tuuuu... terpecahlah lubang berkaitan PRU-13 beb..., oopppssss... sebelum tu biarlah gua perkenalkan member partner gua nih bernama Shazril..... Binti... Tengku.. apa ntah... (bukan Shazril Bapak Ayam dari Thailand noooo...) mana pulak gua letak dia punya businesscard tadi.... dia ni teman rapat dengan seorang Menteri Kanan dari MCA beb...

Jeng... jeng... jeng... hahahaha... bagi suspender sikit kat lu orang semua.... hahahahaha.....


Menurut katanya.... tarikh mengundi iaitu Pilihanraya Umum ke 13 akan jatuh pada hujung bulan 5 (Mei 2012) atau awal bulan 6.(June 2012). Iaitu pada cuti persekolahan dari 26 Mei - 10 Jun 2012. So.... standby jelah.... Barisan Nasional tak nak speculate pasal tarikh nih kerana nak tengok dan monitor apa strategi Pembangkang (Pakatan Rakyat).

Masalahnya sekarang ini, BN dah cukup budget pilihanraya ke belum itu tak dapat dipastikan lagi.., sebabnya puak2 tu memerlukan dana yang banyak untuk ditaburkan buat beli jiwa pengundi dan undi...

Panjang lagi ceritanya beb... darimana Dana PRU akan disonglap, strategi bn, nasib mak lembu dan lagi.. lagi... lagi... hampir 3 jam jugak laaa... kami bergebang untuk mendapatkan rahsia PRU yang paling kotoq dalam abad ini, tapi biarlah gua simpan dulu dan jom kita layan lagu Siti Nurhaliza sekali lagi hahahaha...

Jika lu orang berdegil jugak nak tau... adoiiiyaiiii.... tak gheti2 lagi ke... jom berniaga laaaa... lu orang sanggup beli... gua sanggup jual beb... bida paling tinggi gua jual.... hahahaha... 

CIA bayar juta2 hanya untuk beli maklumat beb.... takan gua nak bagi free jer.... setakat 5 digit yang depan ok kottt.... digit sen tak mau kira laaa.... hahaha... sendiri mau ingat... at least lepas jugak bil internet gua sejak tahun 2008 mula blogging, duit minyak, toll, telepon ke sana ke sini perjumpaan dengan gang2 blogger atas usaha hanya kerana nak tumbangkan barisan nasional...

Walau kesudahannya tak memberi hasil apa pun, hanya buang masa dan tenaga jer... janji... janji... janji... rancang.. rancang.. rancang... habuk pun tarak... sembang jer lebih... hahahaha...

Ahli Politik pulak semuanya nak maklumat free jer.... macam yang sekoq tuuuu...., gua dah bagi lorong suruh pi siasat isu Keluarga Lembu... lagi nak suruh gua buatkan appointment bawak berjumpa dengan segala kejadahnya.... hahaha... macamlah takda inisiatif atau kakitangan nak kowtim perkara tuuu... semuanya jenis nak makan free... makan bersuap... macam cibai wa cakap luuuu...

Sorry beb... ini zaman RM...RM...RM.... ada gerak ada RM... nak kerja free... pendatang haram pun reject beb.... hahahaha... sekali dua kala kena ikut resam Rosmah Mansor jugak kah... kah.. kah...

Chow... chin... chow.... hahahaha...!!!!

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP