IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Pemimpin BN/Umporno Cekap...????

>> Wednesday, February 01, 2012

"hampir semua pemimpin-pemimpin PR ni tidak mempunyai pengalaman mentadbir negara berbanding pemimpin-pemimpin BN yg mempunyai pengalaman mentadbir malaysia lebih drpd 50 tahun"
Petikan komen sepenuhnya lu orang boleh baca di sini.

kah..kah...kah... gelak guling2 gua dengan lawak sadis dari pencacai umporno sekoq nih.... muakakakakaaaaa.... itulah pasalnya beb... gua katakan yang gua nih suka sangat baca mentaliti puak2 umporno nih... jenis mentaliti yang telah di BTN kan sejak dulu kini dan selamanya... muakakakakakaaaaaaa....

Gua malas nak ulas panjang lebar dalam soal ini, cukuplah jika lu orang merujuk kepada Laporan Audit Negara bagaimana prestasi Kerajaan Pakatan Rakyat memerintah dan mentadbir Negeri, jika nak dibandingkan dengan negeri2 di bawah BN... hahahaha... bezanya sejauh tiang Arasy siotttt....!!!!

Itulah pasalnya... dapatkan maklumat daripada pelbagai sumber, bukannya bergantung kepada The Star, New Straits Times, Sinar Harian, Kosmo, Berita Harian dan Utusan Meloya...., jika masih bergantung dengan sumber maklumat daripada akhbar2 yang gua namakan tuuuuu.... sampai masuk dalam liang lahat pun tetap bodoh dan bangang wa cakap luuuuu....

Lu orang jangan jadi macam malaun pengomen bernama hartono kat ruang komen blog gua nih, dia tu mat indon merempat kat negara kita yang dapat myKad free..., dah tu pulak berlagak mengalahkan rakyat malaysia.... dok pertahanankan umporno... hahahaha... biasa laaa nak balas jasa dapat myKad free...

Yang gua tau pengalaman bn memerintah selama lebih 50 tahun inilah yang menyebabkan laporan kewangan oleh Global Financial Integrity (GFI) melaporkan RM1 trillion duit negara lesap tak tahu kemana...



Ketirisan wang negara/rakyat itu berlaku di atas kecekapan mentadbir negara oleh 3 ekoq makhluk spesies apa ntah yang kat dalam gambar tu... selainnya lu orang carilah sendiri jawapannya. Jangan jadi bangang macam puak2 umporno dan si hartono tak sedar di untung tuuuuu..... hahahaha...

Gua harap sekali ini...., lu orang semua sebagai rakyat Malaysia tidak tertipu lagi dengan kecekapan Perdana Menteri dan puak2 umporno/barisan nasional bermain dengan "Slogan".

Setiap kali ada lantikan Perdana Menteri baru.... pasti akan ada "Slogan" baru... kononnya macam tu macam ini... apa diorang ingat rakyat malaysia boleh kenyang dengan "Slogan" gampang diorang tuuuu.... piiiiraaaahhhhh...!!!!

Berbalik kepada isu cekap atau tidak mentadbir tadi, lu orang baca dan fahami Laporan Ketua Audit Negara. Barulah lu orang boleh faham selama ini siapa yang cekap atau tidak...???? Jangan jadi bangang tukil macam puak2 umporno... bodoh yang jenis tak boleh di ubah dah.... bawak sampai mampuslah kebodohan diorang tuuuu....

Chimpanzee dan ikan lumba2 kalau di ajar pun boleh jadi cerdik, tapi kalau dah spesies darah pekat colour biru dacing lu ajar macamana pun, siap dengan bukti dan fakta sekalipun... memang tak guna beb... pasal kepala otak diorang dah tepu macam lembu... elok di humbankan saja dalam longkang.... hahahahaha....

Itulah pasalnya kita wajib buat pembaharuan dalam menukar kerajaan persekutuan. Tiap2 pagi dok mengadap sarapan yang sama jer... boring jugakkan... kena tukar menu lain pulak... kalau tak sedap tukar lagi... kita ada hak nak tukar selera atau tidak... so kenapa mesti nak jadi lembu di cucuk hidung....????

Nabi pun suruh kita berhijrah kepada kebaikkan yang lebih baik.... renung kan lah.... dan jom kita berhijrah...!!!!

Jangan di layan segala ugutan, fitnah, dakyah propaganda dan tohmahan daripada puak2 umporno/barisan nasional dan sekutunya tuuuu... diorang sebenarnya dah takut dengan gelombang perubahan yang sedang berlaku sekarang ini...

Wooiitttt... Najib Razak bila mau bubar Parlimen hhhhaaaaa.....???

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP