IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Siapa Gang Kepala Babi Tu....????

>> Tuesday, January 31, 2012

Adussss... letih aarr... hari ini, bukak jer... email gua tengok dalam inbox ada info dari pembaca ISA, iaitu saudara Azmi Daud tengahari tadi yang berbunyi....(apa2 pun terima kasih bro... email gua)

Salam,bro ,Kali ni kepala Anak babi pulak di letak di tangga pintu utama masjid nurul iman kg kenanga,rawang.jemaah subuh jumpa subuh pagi tadi.tak tau angkara siapa
Sori bro... setelah baca lu punya email, terus gua jelajah bloglist dan baca apa yang di tulis oleh member2 blogger. Gua dapat info lanjut dari sini Briged MP Segambut.

Seperti kata ADUN Rawang Gan Pei Nei, "perbuatan provokatif yang cuba menyinggung sensitiviti agama, sambil menambah bahawa ia mungkin bermotifkan politik memandangkan pilihan raya umum  semakin hampir."

Ok...lah..., nak menuduh kita takda bukti dan takut jadi fitnah pulak...!!!! Lagipun dah jadi kes polis... kalau polis siasat secara adil dan telus, dapatlah tangkap siapa punya angkara tuuuu.... hahahaha...

Kalau polis ehem...ehem... macam kes taman medan, taman dato harun dan kat johor tuuuu.... eeerrr.... paham2 jelah siapa punya kerja kan.... hahahaha...

Lagipun kita nak jugak tengok kecekapan polis malaysia tangkap geng kepala babi nih.... hahahahaha... cekap kah mereka...????

Gua yakin Gang Kepala Babi pasti gelak guling2 beb.... pasal polis sampai la ni tak dapat tangkap diorang.... muakakakakaaaaa....!!!!

Lu orang nampak tak lakaran kat bawah sekali tu macam hidung apa... hahahaha...!!!! Kes2 macam nih sinonim sangat dengan parti gangster tu kaaaannnnnn.... muakakakakaaaa...

Gua tak tuduh aarrr...... persepsi beb... sekadar persepsi jer.... sendiri mau ingat laaaaaa.... kah... kah... kah.....!!!!

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP