IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Belum Jatuh Murtad/Syirik Jika Tolak Umno...!!!!

>> Thursday, February 16, 2012

Gua sudah bagitau kat sini bila PRU-13...., Anwar pun ada perasaan yang sama jugak sebab dia pernah sekelambu, sekapal dan sekepala hotak dengan puak2 umporno dulu... so dia tau laaaa.. game umporno... itu katanya... bukan kata gua... hahahaha...

Aspan Alias kata PRU lepas lebih dari 1 juta ahli umno keluar parti.. PRU kali ini berapa ramai pula yang bakal keluar parti dan menyokong parti alternatif...??? Satu persoalan tu beb...!!!!

Tapi gua ada terperasaan laaaa... dua tiga hari lepas ada tajuk utama akhbar pencacai "RM200 juta biaya projek DangaBay"  member2 umporno gua yang totok lagi karat gila kat port pun sudah mula tertanya2 dari mana Najib dapat duit beb... tabur sana tabur sini semuanya juta-jutaan beb.... sedangkan negara kini dalam defisit beb....

hahahaha... lu orang tengok puak2 lembu nih.. sudah mula ada 00000.00000001 persen akal beb...!!!!

So... kita pedulikan part yang atas tuuuu.... kalau kali ini lebih dari angka yang Aspan Alias sebutkan tuuuu... hahahha... ABU lah kita wa cakap luuuuu.... ahli umno sendiri yang buat pilihan untuk Asalkan Bukan Umno... sebab suspensions dengan kepala2 atasan diorang yang semakin gilababi songlap duit sana sini... hahahaha.... 

Yang pasti lebih 200 ribu orang ahli baru yang berdaftar dengan umno... itupun ikut laporan Audit dari Mimos Berhad, bukannya gua memandai2 buat fitnah kat sini bak kata hartononok si maling bajingan dari Indon yang dapat mykad free secara haram kat sepang tempohari... hahahaha... gua ada bukti bergambar beb... tengok bawah tu... spesies apa yang nak sangat berdaftar dengan umno...


Memandangkan pilihanraya sudah hampir tiba, kepada keluarga suami isteri bekerja. Di nasihatkan kepada lu orang untuk meninggalkan pesan pada bibik atau anak2 lu orang, jika ada orang songkok tinggi datang rumah beri beras ke... beri gula ke... tak pun beri duit.. suruh diorang ambik jer... gua bagi contoh kat bawah tuuuu....


Sebabnya dalam tempoh terdekat nih... lu orang akan melihat muka-muka yang tidak di ingini menempel di pintu2 rumah lu orang... datang dengan membawa sesuatu... apabila di tanya diorang akan jawap...;

“Ini (bantuan) bukan bermotifkan politik, kita beri bantuan kepada rakyat yang berhak menerimanya. Lagipun duit kerajaan mencukupi untuk biayai skim ini,”

Hahahaha.... apa yang puak2 hanturaya tu bagi lu orang bedal jer..., dalam peti undi lu orang balas balik dengan ABU (Asal Bukan Umno) sama diorang... mampuih pi la kat depa... hahahaha...

Alaaaahhhh... cukup2 laaaa... 54 tahun puak2 hanturaya tu memerintah... dah buncit dah perut masing2 merembat duit negara/rakyat... bagi orang lain la pulak... mana tau boleh dapat balik hak kita sebagai rakyat, kita pun nak buncit jugak kaaannnn.... hahaha...

Ekk..Ekkk.. leeee.... kalau tolak/singkirkan umno aka barisan nasional ni pun bukannya jatuh hukum MURTAD, SYIRIK pada ALLAH SWT..., apatah lagi DERHAKA pada RAJA/SULTAN hahaha... jauh sama sekali beb... so apa mau risau.... apa mau takut beb....!!!!

Lagipun dengan tiadanya umno barisan nasional nih... Selamat Dunia Akhirat wa cakap luuuuu.....!!!!

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP