IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Gua Dah Cakap, Lu Orang Tak Caya...!!!!

>> Monday, January 09, 2012

Posting gua bertarikh 15 December 2011, di sini perbualan dengan lembu2 Najib mengatakan Anwar Brahim akan bebas. Ini adalah percaturan politik beb...

Tetapi lu orang jangan leka dan alpa... dengan persoalan ini;

Apakah Mahkamah Malaysia sudah bebas...???
Apakah Agensi Kerajaan sudah bebas...???
Apakah Polis Raja DiMalaysia juga bebas...???

 PM sedang beri amanat untuk 901.... hahahaha...

Jawapannya tetap tidak.... barisan nasional masih lagi kuat genggaman kuku besinya terhadap semua Agensi di atas dan yang sewaktu dengannya. Diorang memang dah bersiap sedia untuk PRU-13 nanti.... penipuan paling bersejarah dalam PRU Malaysia akan tercatat dalam buku sejarah....

Anwar Brahim... lu jangan happy sangat bro... ada lagi pertuduhan yang bakal menyeret lu ke penjara dan ianya bergantung kepada tindak tanduk lu sebelum PRU-13 nanti, jika Don mengarahkan lu ditangkap... lagi satu kes akan terjadi. Buat masa ini gua nasihatkan lu jangan dedahkan banyak sangat rahsia Don untuk kempen PRU-13 nanti... lawan dalam PRU-13 atas semangat tumbangkan umno dan barisan nasional sudah laaaa....

Selepas PRU-13 jika lu nak selongkar habis rahsia Don dan kuncu2nya... dipersilakan, waktu ini amatlah sesuai sekali untuk rakyat Malaysia mengetahuinya dan lu pun selamat beb..... noktah.

Dengan keputusan Mahkamah hari ini, berbagai spekulasi dan persepsi terhadap umno, Najib dan mahkamah. Kononnya dengan keputusan tersebut maka selama 44 hari berturut2 Media2 umporno akan berspekulasi bahawa Kerajaan Barisan Nasional Adil dan Telus... hahahaha... khakkkkk.. ptuuuiiii... dari gua buat Kerajaaan yang mengikut telunjuk nasihat Yahudi nih....

Tetapi jangan teruja sangat dengan keputusan tersebut, anggaplah ianya sebagai "Nasib yang Baik" buat Anwar Brahim.

Setakat kronologi dan skrip perbicaraan dengan kenyataan bangang dari budak kantoi Uniten tuuuu... dan bukti2 yang meragukan ianya sekadar memalukan dan menjatuhkan maruah seorang budak pembancuh kopi yang bergaji seribu sebulan dan mampu pakai seluar dalam jenama Levi's beli di Uptown/Downtown dari gerai papagomo dan anggaplah pelakon2 bodoh piang ini menerima "Nasib yang Tidak Baik"... muakakakaaaaa....  

Jadi teramat malanglah kepada budak yang dipergunakan untuk menjatuhkan maruah Anwar Brahim, bukan setakat nama dan tujuh keturunannya tercemar... malahan juboq dia rabak dijolok botol plastik dah tu pulak di calit dengan pelbagai spesies air mani yang tak bertuan... hahahaa... jangan tercalit air mani binatang babi tu sudah laaaa... hahahaha... tanggung dosa tak solat dua tiga hari dah sepasal... adoooyaaiiiii.... mana lagi ini budak spastik mau lari haaaaaa..... 

Tapi itulah hukum dunia.... dimana budak bengong diperalatkan tetapi golongan elitis bebas beb... malahan tidak dikaitkan walau sikit pun.... sebagaimana 2 ekor kambing hitam yang tidak kenal model Mongolia dan tiada motif untuk mengebom C4 body cun melecun tuuuuu....

Samalah jugak dengan Bom yang meletup hari ini di perkarangan Mahkamah Jalan Duta.... hahahaha... adakah kerja PR.... atau itu adalah kerja puak2 Pekida dan Perkosa yang kononnya berqiamullail di Masjid berdekatan atau kerja bakal kambing2 hitam dari UTK dan apa motifnya...???

(dah namanya pun "BOM"... kat mana boleh beli ekkkkk....??? kat kedai runcit Ah Chong/Ramasamy/ Pak Abu ada jual ke...???? hahahaha... sendiri mau ingat laaaa....)

noktah....

Apa lu orang ingat RM yang terbang ke Afrika semalam bodoh sangat ke....??? Kalau melayu2 penchachai umporno..., gua memang percaya dan yakin gileeerrrr.... diorang tu semuanya bodoh2 belaka..., tetapi RM dan bininya tidaklah seboddddddoh seperti yang disangka kerana mereka mendapat khidmat nasihat Hengget Malaysia 74juta daripada Yahudi Apco.

Permainan Yahudi Apco ini amat halus dan lembut untuk membuai jiwa2 yang alpa dan mudah lupa. Jika tidak Allah SWT takan abadikan kisah kelaknatan Yahudi dalam Al-Quran sebagai peringatan kepada kita semua sebagai umat Islam.

Walaupun sekarang ini gua di luar negara, tetapi pelesit dalaman gua ada membisikkan... selepas keputusan Anwar Brahim di umumkan, RM pun balik daripada Afrika dan dalam masa seminggu dua nih... Parlimen akan dibubarkan.... tunggguuuuuu...

Perjuangan menentang dan menumbangkan umno barisan nasional (Fardhu Kifayah) akan tetap diteruskan samada dengan pimpinan Anwar Brahim mahupun tidak. Sebabnya gua tau lu (Anwar) ada dua pilihan samada tidak memegang jawatan PM atau menjadi PM buat sementara waktu sahaja selepas PRU-13 nanti.... dan akan digantikan dengan.... jeng...jeng...jeng....??? (biarlah rahsia...)

Selepas itu lu akan jadi Penasihat Hengget Malaysia 1.00 seperti di Selangor.... sambil melepak dengan anak bini cucu lu di Eropah sambil makan kueh koci.... hahahaha...

So biarlah puak2 yang menuduh pelbagai tohmahan terhadap lu selama ini terbongkang mata dan telingga diorang menelan air liur masing2... eeerrrr... Zaid Ibrahim dah minta maaf kannnn....??? hahahaha...

Ok.... chow dulu.... nanti lagi banyak yang gua merapu dan tak tercapai dek akal lu orang semua... hahahaha.... gua nak pi cari masakan minang... tekak gua dah meloya dok telan masakan Sunda... terasa macam dok di Kelantan pulak dah... Pekena masak lomak cili api sambil dongar lagu Siti Nurhaliza (Biarlah Rahsia) pun sodapppppp.....!!!!

nota: mangkuk ayun nih cakap "Hakim P***mak".... kerana bebaskan Anwar.... puak2 PR tak nak buat repot polis ke....??? Hina Keputusan Mahkamah tuuuu....!!!!

Shamsul Iskandar mana....???? hahahaha...

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP