IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Anwar Ibrahim Di Bebaskan Dari Kes Liwat 2.

>> Thursday, December 15, 2011

BN akan kalah teruk...???

Dalam kajian berdasarkan pelbagai laporan perisikan, telah menunjukkan bahawa Bn akan kalah teruk pada PRU13. Pemerhati politik mendakwa, Najib mahukan Anwar dipenjara dan seterusnya mengumumkan tarikh untuk pru13 dalam tempoh tersebut. Najib akan mendakwa bahawa bukannya dia yang membuat keputusan memenjarakan Anwar, tetapi hakim yang telah membuat keputusan.
Semalam melepak dengan otai2 Najib di Pan Pacific Glenmarie, sengaja gua pancing ayat Mahkamah akan buat keputusan Anwar bersalah dan kompom penjara 20 tahun... hahahaha...

Lembu2 Najib Razak mengelengkan kepala...
"No way... tak mungkin Najib akan biarkan diri dia kotor dan dipersalahkan. Anwar akan bebas bro.... ini semuanya game beb... asalnya memang nak kenakan Anwar, tetapi dalam situasi umno dan najib makin teruk sekarang ini umno mesti pulihkan imej Najib Razak dan parti. Terbalikkan perancangan asal dan bebaskan Anwar akan meraih kepercayaan rakyat beb..

Ramai jangkakan Anwar akan kena simpan, tapi risikonya tinggi beb pada umno, apatah lagi Dato Seri... mesti kena sumpah seranah punya, anak2 muda dan rakyat pasti gelak dan berpaling tadah terutama yang atas pagar, susah umno macam ni...

Apabila Anwar di istiharkan Mahkamah sebagai tidak bersalah dan bebas dari pertuduhan maka Najib akan mengeluarkan statement bahawa Mahkamah Malaysia bebas dan tiada campur tangan politik. Secara tidak langsung kepercayaan kepada bn akan kembali, terutamanya kepada orang2 melayu.

Isu ini akan dimainkan dalam seminggu dua oleh media umno, sehingga rakyat berasa yakin bahawa pentadbiran beliau telus dan adil... Anwar pula yang akan terkedu, apa yang dia jangkakan semuanya meleset. Selepas itu barulah Dato Seri Najib umumkan tarikh Pilihanraya-13. Sempat ke masa untuk Anwar spin balik game Najib... tak sempat bro..."
Wowwww.... gua pun terfikir ada juga logiknya, hanya dengan menterbalikkan agenda... maka ianya akan meraih keuntungan dan meletakkan lawannya dalam keadaan terdesak.... canteeeekkkk jugak game nih... macam yahudi punya kepala hotak laaaa.... hahahaha...

Walau apa pun tunggu jelah keputusannya... bagi gua kalau Anwar terpenjara... apa ada hal, kalau dia bebas pun takda hal jugak..., bab dia di aniaya atau teraniya itu urusan pihak yang menganiya, itu antara beliau, puak2 tu dan Allah. Hari Akhirat itu Wajib... so terpulanglah pada mereka2 yang dah bergelar Haji tuuuu... hahahaha...

Cuma jasanya mengetuai dan menjadi kepala kepada perubahan kerajaan itu yang menjadi hal pada gua... hahaha... Asal Bukan Umno gua ok... jer....

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP