IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Ini Rupa Melayu Ke...???? Bodoh Punya Melayu...!!!!

>> Thursday, December 01, 2011

Semasa lu orang baca entry ini (auto published @ 10.30am - posted dari KLIA)... gua sudah berada di awan biru... will be back on Monday... akhirnya gua dapat panggilan dari Doha... secara automatik dengan doa dan pertolongan Allah SWT... gua berjaya mengescapekan diri dari sini... (jutaan terima kasih buat kawan2 yang memberi sokongan mahupun teguran).

Sepanjang ketiadaan gua... pramugari serta anak2 tidak dibenarkan keluar dari rumah... melainkan atas urusan pelajaran, klinik/hospital dan kerja saja... urusan kekeluargaan tunggu hingga gua balik, gua sudah tinggalkan wasiat awal... jika ada yang kehabisan oksigen sepanjang ketiadaan gua... ampun dan maaf jelah gua pohon....

Subhanallah.. Walhamdulillah... Allahuakbar.... Syukran Yaaa Rabbal Jalil... kerana meluluskan permohonan gua yang lemah ini....!!!! Perancangan Allah MAHA Hebat dari perancangan manusia.... I love You so much....!!!!
 Sementara itu lu orang layan jelah entry terakhir gua untuk minggu ini....

Berapa ramai ahli umporno... gua takda hal.... pi mampuslah kat diorang.... berapa ramai melayu dan berapa ramai mamak dalam umporno... itu bukan urusan gua....!!!! Itu urusan melayu2 bangang dalam umporno... hahahaha....

Umno ditubuhkan dahulu kala sebelum diharamkan bertujuan salah satunya adalah untuk berjuang mendukung cita-cita kebangsaan Melayu demi mengekalkan maruah dan martabat bangsa, agama dan negara. Ia juga yang memperjuangkan hak-hak istimewa orang Melayu dan orang Bumiputera.

Semenjak umno lama diharamkan pada 4hb February 1988 dan tertubuhnya umno baru oleh seorang mamak kerala... maka hak orang melayu terhakis digantikan pulak dengan dominasi puak2 mamak... selebihnya lu orang carilah maklumat sendiri apa itu umno baru aka umporno alaf ini... hahahaha...

Yang gua nak persoalkan sekarang... apa hak si bangsat kat bawah nih nak melalak soal orang melayu....????
Siapakah si bangsat kat bawah nih kepada orang2 melayu.... cuba bagitau kat gua...???

Adakah si bangsat nih seorang Melayu atau sebaliknya.... kah...kah...kah....!!!!

Shaik Hussein Mydin - Ketua Pemuda umPORno Penang

Dari rupa paras ciptaan Ilahi... gua tak pertikaikannya dan berdosa hukumnya, tapi daripada namanya sudah menyakinkan gua bahawa si bangsat nih bukannya berbangsa melayu... bila masa pulak dia jadi melayu yang nak bagi warning kononnya orang melayu akan terpinggir jika menyokong DAP...?????

Memekik melalak melolong mengutuk cina DAP... dalam masa yang sama dok mentekedaghah duit lendir cina jugak... bodoh punya keturunan pemimpin melayu dan mamak umporno nih.... lu orang tak caya pi tanya Vincent Tan dan anaknya si Robin Tan, Lim Kok Thay anak tauke genting, Robert Kuok dan berapa Tan Sri-Tan Sri Cina di Malaysia nih.... dasar lidah bewak umporno...!!!!

Inilah kepala otak sekoq mamak mandeliar yang sifatnya tak habis2 nak bermain racun perkauman dan menghasut fitnah sepanjang masa. Itulah salah satu sifat kaum mamak mandaliar nih sejak zaman Kesultanan Melaka lagi.... (baca sejarah kesultanan melayu kalau masih tak paham peranan mamak2 pundek nih...)

Apa anak mamak nih nak menderhaka kepada Hajidud Najibul Razak ke....???? Masih tak paham2 akan maksud 1Malaysia....???? hahahaha.... apasal bodoh sangat ketua pemuda umporno penang nih...????

Bagaimana sesebuah kerajaaan melayu roboh hasil dari sifat iblis mamak mandeliar ini... itu pun masih ramai lagi melayu2 bodoh bangang yang tidak mahu belajar dari sejarah bagaimana puak2 mamak ini memainkan peranan mereka sebijik macam yahudi laknatullah....

Orang2 melayu yang paling bangang adalah orang2 melayu dalam umporno kerana memberi ruang dan melantik puak2 mamak sebagai pemimpin orang melayu... apa dah takda orang melayu yang berkaliber untuk menjadi pemimpin ke....????

Bodoh punya melayu umporno dan parti2 politik yang ada kat malaysia nih....!!!!

p/s: Ketua Lembu Betina umporno yang nak selak kain tu pun mamak jugak.... (gua saja jer... nak bagitau bagi sesiapa yang belum tau.... hahahaha....)

Adiosssss.....!!!!!

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP