IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Bagi RM500, Kemudian Pow Seumur Hidup...????

>> Thursday, December 08, 2011

Pertama sekali.., gua ucapkan RM24 jutaan terima kasih kepada pengomen (pekerjakecewa) di bawah tu kerana sanggup mengkhianati majikan dan kerajaan barisan nasional demi rakyat dan negara tercinta.... thanks bro... majikan/kerajaan bangsat... tak wajib di patuhi.... moga Allah melindungi lu serta keluarga... Aminnnn...!!!!
Maklumat kat bawah nih, gua cilok dari komen posting sebelum ini, wallahuaklam.... benar atau tidak...!!!! tapi gua kasi publish sebagai peringatan supaya berhati-hati dengan setiap agenda yahudi... hahahaha...

So... lu orang baca dulu kat di sini, katanya 2 hari lagi mau isi borang Bantuan Ralyat 1Malaysia (BR1M) dan kemudian baca kat bawah nih... ada ngam ka tarak ngam.... hahahaha..

Kalau ada ngam... memang kepala otak yahudi wa cakap luuuuu.... kalau tarak ngam.... kerajaaan barisan nasional memang terbaekkkk lah .... prihatin terhadap rakyat... lu orang ingat senang keraaaajaan beEnd nak buang duit RM2.6 billion... hahahahaha...
pekerjakecewa commented on Agenda Tersembunyi Taib Mahmud...????

Bantuan Rakyat 1Malaysia (BR1M) sebanyak RM500 adalah penipuan kerajaan untuk menuntut cukai berpanjangan

Saya adalah orang yang terlibat dengan perancangan LHDN.

Wang RM500 diberikan akan ditambahkan ke dalam gaji orang yang menerima. Sebagai contoh, jika pendapatan RM2100, maka setelah menerima bantuan ini, gajinya akan menjadi RM2600.

Bantuan Rakyat 1Malaysia sebanyak RM500 tersebut akan diberikan cuma sekali sahaja. Tujuan kerajaan memberikan RM500 adalah supaya orang yang bergaji rendah turut perlu membayar cukai pendapatan. Gaji minimum yang dimestikan membayar cukai pendapatan adalah RM2500 sebulan.

LHDN di bawah arahan kerajaan akan memilih orang yang boleh dinaikkan gajinya menjadi sekurang-kurangnya RM2500 sebulan.

Dalam kata lain, kerajaan akan memberikan bantuan kepada orang yang bergaji bulanan antara RM2000 sehingga RM2499

Walaupun cuma sekali sahaja seseorang itu mendapat gaji RM2500 sebulan, kerajaan akan cuba menuntut cukai pendapatan seumur hidup!

Jika gaji bulanan anda cuma RM1500 sebulan jangan haraplah akan mendapat bantuan ini.

Saya sebagai "orang dalam" turut berasa bersalah.

Email: (Gua padamkan atas sebab2 keselamatan)
IP address: 6X.51.XXX.09

Lu orang pun tau kan.... betapa liciknya kepala otak yahudi..., sedangkan Nabi dan Allah pun kaum Yahudi cuba nak kelentong... inikan pulak anak didik diorang (Najib Razak) yang melantik si Yahudi menjadi penasihat negara..., lu orang sendiri mau ingat laaaaa.... hahaha...

Tapi lu orang WAJIB ingat.... bahawa perbelanjaan BR1M ini adalah perbelanjaan defisit 2012 tau.... muakakakakaaaaaa....!!!!

Puak2 Lembu umporno paham ke.. apa itu Perbelanjaan Defisit...????
Nota: Sesiapa yang merelakan dirinya serta ahli keluarganya di tipu oleh keraaaaaaajaan barisan nasional/umno yahudi laknatullah.... di nasihatkan supaya mengambil segelas PARAQUAT bagi mencuci kepala otak lu orang.... daripada mengaku diri sebagai manusia tapi takda akal lebih baik lu orang jadi LEMBU yang tentu2 ada otak tapi BODOH nak mampus..... muakakakakaaaaaa....
Walau bagaimanapun fikir-fikirkanlah... nak ambik atau tidak duit RM500 tu... takutnya syok sekejap... lepas tu kena sakau cow... cow... hahahaha... buatlah kira2 dan budget sendiri... dapatkan kepastian dari bijak pandai... hahahaha.... wassalammu......!!!!!

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP