IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Anjing Peliharaan umPORno Menyalak Lagi...!!!!

>> Monday, December 12, 2011

Kamarudin · 2 hours ago
jgn hanya krn sorang dua pemimpin BN yg membuat perkara yg tidak baik maka adalah tidak adil kalau kita melibatkan keseluruhan pemimpin-pemimpin BN.lagipun pemimpin-pemimpin PR pun bukannya bagus sgt pun malah perangai pemimpin-pemimpin PR ni sebenarnya lebih teruk drpd pemimpin-pemimpin BN.
Lu orang dah bacakan komen atas tu, ia adalah komen dari tajuk Langsuir kat bawah tu..., sebelum2 ini kat blog cekai nih ada sekoq anjing celaka bernama sexuan aka rexuan yang selalu komen dalam bentuk provokasi... lepas kena ban dengan gua... si anjing dari bukit mertajam tu dah bertukar kepada anjing bernama Mak Lu dan Pak Lu... hahaha... rupa2nya anjing2 belaan umporno nih semuanya bangang2 belaka... anjing2 nih ingat dengan tukaq nickname gua tak boleh detect diorang punya IP address... hahaha...

Bukan takat IP Adress jer.... alamat rumah di mana IP anjing2 tu gunakan gua siap detect dah... perghhhh... anak2 anjing peliharaan umporno nih masih kanyiaq lagi beb... si anak yatim gagal bagi pelajaran secukupnya macamana nak mengelakkan diri dari kena detect... programer dan hackers imported by Najib Razak dari bombay seramai 300 orang yang ada di Cyberjaya tu pun failed.... muakakakakaaaaa....

Ok.... takpa.., kita tinggalkan dulu anak2 anjing peliharaan umporno nih, biarlah diorang dengan komen2 provokasi dalam blog2 PR... itu tandanya apa...???? hahahaha..... umporno dah nak mampus laaaa.... apa lagiiii... muakakakakaaaaa....

Berbalik pada komen di atas..... gua hanya nak ambil contoh dari bulan March 2008 hingga hari ini..., kerana dari tarikh itu Malaysia mempunyai Pulau Pinang, Selangor, Kedah dan Kelantan diterajui oleh Kerajaan Pakatan Rakyat sementara Perak tak sampai setahun kot.... sebab kena kidnap secara haram oleh beEnd... dengan Menteri Besar Hitam metalik... hahaha...

Gua tak mau meranjau jauh2 sangat bagi memahamkan puak2 umporno dan juga tukang komen kat atas tuuuu.... cukuplah kalau lu orang pernah baca Laporan Ketua Audit Negara dalam akhbar2 perdana atau akhbar Pakatan Rakyat berkaitan Pentadbiran dan Urusan Kewangan negeri2 dibawah Kerajaan Pakatan Rakyat.

Jika dalam Akhbar Pencacai Perdana takda melaporkan.... hahahaha...

wallaweiiiii.... memang takda laaaa... gila jadah apa media perdana nak laporkan prestasi negeri2 PR..., memang kompom takan ada laporan Ketua Audit Negara jika berkaitan kebaikkan PR, jikalau ada pun itu tandanya memang sah umporno akan lingkup... kah...kah...kah....

Dan dengan alasan tersebut..., maka itulah jawapan gua kepada pengomen kat atas tuuuu... kenapa dia tersangat bebal aka bangang terlampau, sebab dia dan puak2 umporno yang lain asyik baca akhbar pencacai dan tak pernah terdedah kepada akhbar/media lain untuk membuat perbandingan....

Tapi lepas ini.. gua konfiden anjing2 umporno akan spin mengatakan Ketua Audit Negara tu orang PR... mungkin ahli PAS, PKR atau DAP... ataupun diorang akan katakan ntah berapa banyak laaaaa... PR dah bayar pada Ketua Audit Negara untuk buat laporan yang baik untuk Negeri2 PR... dan memburukkan Negeri2 beEnd... hahahaha....


Lu orang nak tau kenapa negeri2 beEnd prestasi kewangan diorang teruk.... lu orang rujuk balik kepada komen mangkuk ayun bertingkat tuuuuu... tapi apa2 hal pun... gua dah balas komen mangkuk ayun tu seperti dibawah nih.... dan gua pun tak nafikan sikap/perangai pemimpin2 dalam Pakatan Rakyat pun ada jugak yang macam cibai dan seangkatan dengan umporno... bezanya yang berkelakuan tak senonoh dan jijik tu hanyalah dari sudut peratusan/percentage tu kurang sikit jika dibandingkan dengan pemimpin2 umporno/beEnd... hahaha..

Kamarudin;

Percentage Pemimpin BN dengan PR dari sudut Perangai paling kotor, jijik, rasuah, minum arak, kaki betina, kaki sondol bini orang, rembat harta rakyat, main judi dan kelakuan tak senonoh. maka percentagenya;

95% = BN
5% = PR

hahahahahaaaaa.....
Itu gua tak masukkan berapa ramai YB2 umporno yang mampus bunuh diri, yang kena bunuh dalam hotel, mati bawah pokok pisang... mati kena kerat 44 dan juga YB2 umporno yang dah ditransformkan kepada Duta, Yang DiPertua Negeri (ini lagi jahat... rembat balak lepas tu dapat jadi YDP Negeri) hahahaha...

Lu orang nak masukkan jugak ke kes PKFZ, kes enjin jet pejuang tudm hilang 2 biji, kes komisyen kapal selam, kes buat bangunan runtuh, makmal komputer runtuh, hospital runtuh, stadium pun boleh runtuh, dapat AP bagi kat anak menantu... lagi apa lagi... just name it.... hahaha...

Kat kampung baru tuuu... Raja Nong Chik nak rembat tanah orang melayu pulak... amacam...???

Perlukah gua sebutkan contoh paling terbaru beb.... hahaha.. gua takut nanti anjing bertukaq jadi lembu pulak... kahkahkah..kah..... lu ajak la gang2 anjing peliharaan umporno yang berbangsa "Melayu itu Islam, Islam itu Melayu" pergi mintak balik duit dari Mak Lembu... Pemimpin Islam takan buat kerja rembat duit kerajaan/rakyat ikut suka mak bapak diorang... kecuali pemimpin islam dari umporno jer... hahahaha...

Kesimpulannya di sini..., kepada mangkuk ayun kat atas tuuuu... dan pembaca sekalian, boleh dikatakan majoriti  95% pemimpin2 umporno/beEnd adalah penyangak besar merembat harta rakyat dan songlap duit kerajaan..., bukan setakat pemimpin2 atasan malahan pemimpin2 bahagian dan cawangan pun sememangnya busuk dari atas sampai kebawah... hahahaha...

Jadi lu orang masih nak pertahankan umporno/beEnd.... hahaha... sendiri mau ingat laaaa... 

Tak kisah laaa.. lepas nih lu orang nak sokong sesiapa dan parti mana pun.... Asalkan Bukan Umno sudah laaaa..... jadikan parti umporno tu sebagai ABU... yang bakal dihanyutkan di Laut China Selatan... hahahaha...

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP