IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Jahilnya Rosmah Mansor... hahaha..!!!!

>> Thursday, November 03, 2011

1. Labbaik Allahumma Labbaik: Kami memenuhi dan akan melaksanakan perintah-Mu ya Allah.

2. Labbaika la syarika laka labbaik: Tiada sekutu bagi-Mu dan kami insya Allah memenuhi panggilan-Mu.

3. Inna al hamda wa an ni’mata laka wa al mulka la syarika laka: Sesungguhnya segala pujian, nikmat dan begitu juga kerajaan adalah milik-Mu dan tidak ada sekutu bagi-Mu.

Syariat pun tak boleh jaga... apa ntah lagi yang lain2 kan... mampuih pi la kat betina tuuuu... itulah FLOM (kononnya dan tanpa malu mengaku.. hehehe..) kebanggaan melayu2 puak umporno yang mengaku beragama Islam.... hahahaha..

Kepada perempuan2 Melayu yang mengaku beragama Islam... lu orang janganlah mencontohi kelaku dan akhlak pompuan dalam gambaq tuuuu.... lagi elok lu orang tinggalkanlah umPORno yang kononnya perjuangkan Islam... diorang tu semuanya Plastik beb.....

Lu orang sendiri boleh lihat, kebanyakkan pompuan2 melayu yang mengaku beragama Islam dalam umPORno tu... perangai diorang..., perghhhh..... memang tak boleh buat bini laaaaaa.... contoh macam si Senator Lembu Feedlot tuuuu..... hahahaha... itu lagi sekoq Lembu yang tak boleh pakai beb... hahahaha...

Walau bagaimanapun..., gua tak mau banyak komen pasal pompuan dalam gambaq tuuuu... sebabnya dia dah sememangnya jahil dan bebal sejak dari dalam acuan lagi... moga Allah berikan hidayah buatnya. Aminnnn....

Nota:

1) Kejahilan Rosmah Mansor sama level dengan betina kat sini... hahahaha...

2) Mufti pulak hanya berani tegur Khairul Fahmi... cuba2 lah tegur Rosmah Mansor dan penyangak2 pemimpin2 melayu yang mengaku beragama Islam dalam umPORno tu...ada berani ka...???? hahaha..

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP