IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Lagi Melayu Islam Yang Bangang....!!!!

>> Wednesday, November 02, 2011

Melayu Dan Islam: Adakah Trend Baju Jarang Yang Menampakkan Bra Dah Jadi Adat Orang Melayu?

Macam biasa segmen 'Melayu Dan Islam' ni aku akan menegur amalan2 orang Melayu yang bercanggah dengan Islam.
 
Kali ini ialah amalan berbaju jarang ketika majlis Perkahwinan dan Akad Nikah...Tolonglah jaga kesucian Islam. Tolonglah jangan tayang apa yang tak sepatutnya ditayang seperti dibawah ni...
http://i46.servimg.com/u/f46/15/26/84/94/pengan10.jpg

Kalau yer pun tak malu dengan Tok Kadi tu malulah dengan Allah S.W.T janganlah lakukan perkara macam ini didalam rumah Allah.


(Entry ini sumbangan dari saudara Muqlis Al-Jabar)

p/s: Apa komen pejuang2 Islam umPORno beb...., sebab setahu gua pejuang2 Islam dari PAS tak pernah mengajar anak bini diorang dengan cara sebegini... dan inilah slogannya umPORno "Melayu itu Islam" kah... kah... kah.... cirit atok lu orang laaaaa..... dengan laungan "Melayu itu Islam"... hahaha... bangangggggg....!!!!

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP