IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Hukum Pancung YB-YB Babi...!!!!!

>> Saturday, October 08, 2011

Ahakksss.... gua copypaste komen di bawah dari entry gua yang ini;

salam bro...tlg baca dulu

Posted: Fri Oct 07, 2011 12:28 pm Post subject:
Mereka dah kena tipu...

Biasanya bacaan kali kedua dibuat keesokan harinya so YB2 PR tu ingat dah selesailah tuh. Rupanya malaon MP2 Bn dah berpakat. Mereka masuk tengah malam dan mengundi. Luluslah dia!

Assalamualaikum sdra2,

Harap dapat sebarkan PS yang dilampirkan.

Bro tt, harap tidak mengalihkan kemarahan Pemilik/Pewaris Kg.Baru kepada Ahli2 Parlimen yg tidak dapat hadir, kebiasaannya semua pembentangan Rang Undang2 dibuat dengan 2 kali bacaan, selepas yg pertama, yg kedua selalunya dibaca hari berikutnya. Jadi ramai juga Ahli2 Parlimen PR yg balik dgn anggapan akan disambung esok, Saya sendiri telah pergi ke parlimen malam itu dan nampak ramai ahli gerombolan hanya datang & masuk dewan selepas YB2 PR pulang (pukul 9mlm pun ada yg baru datang, siang hari gerombolan tak ramai datang). Jadi saya nampak memang YB2 PR sudah kena serang hendap (AMBUSH).

Harap sdra2 dapat membantu dgn menumpukan serangan keatas Raja Bersiong & Gerombolan. Kami di Kg.Baru tetap akan lawan.

Wassalamualaikum

http://tukartiub.blogspot.com/2011/10/lagi-kemara...

Nampak tak bagaimana sistem demokrasi memperdaya? Tak kisahlah benda tu baik ke tidak, kalau ramai wakil yang mengundi maka sah! Jadi undang2..

Aku dah nampak, dan aku tak akan ambik pot lagi dengan demokrasi!

Last edited by zane on Fri Oct 07, 2011 12:31 pm; edited 1 time in total

walllaweeeiiii..... itu alasan tak boleh pakai beb.... bab di "Ambush" atau "Menipu" oleh umporno/beEnd tak masuk buku beb....!!!!

Jangan di jadikan sebagai alasan bodoh dan bangang....!!!! Itu dah strategi dan permainan diorang... gua respeks sama diorang punya strategi... sebab berjaya perdayakan MP-MP Pakatan yang dikatakan Cerdik tuuuu... hahahaha... tahun 2008 dah terkena... tahun ni pun kena lagi... tak ke bodoh namanya tuuuuuu....

Persoalannya di sini, apakah tugasan sebagai Ahli Parlimen yang di lantik oleh Rakyat melalui Pilihanraya Umum. Tajuk utamanya adalah Tanggungjawap sebagai Ahli Parlimen. Lu orang pergi tanya atau lihat sendiri umur setiap Ahli Parlimen yang ada, berapa lama diorang dah bergelumang dalam dunia Politik..??? Takan masih bangang dengan permainan umporno/bn....

Sepatutnya diorang lebih faham dengan sepak terajang politik mainan umporno/beEnd... itu pun nak kena ajaq ke...???? Bangang tak sudah...., kalau dah ponteng dari kerja yang di amanahkan elok letak jawatan, tak payah kena maki hamun dan makan wang haram buat sara anak bini.... bodoh terlampau laaaaa....

Lu orang pergi siasat dalam setahun berapa kali Parlimen Bersidang dan setiap Ahli Parlimen mempunyai jadual persidangan, jika ada Persidangan Tergempar pula setiap Ahli Parlimen akan di maklumkan oleh Speaker Dewan melalui sekular/fax atau apa2 cara dengan kaedah teknologi terkini.

Jadi isu Ponteng Parlimen ini satu masalah besar kepada Rakyat, kerana sudah tersilap pilih wakil rakyat yang pemalas dan culas, yang lebih mengutamakan politik daripada amanah yang diberikan. Jadi Ahli Parlimen seperti ini wajib di hukum sula sampai mampusssssss..... hahahahahaaaaa....
penarik rantai · 3 hours ago
isa,

Tn guru haji hadi gn Taib Azamudin lu panggil dia YB-YB babi jgak ke?
hahaha... samalah jugak dengan komen di atas tuuuu.... muakakakaaaaa... apa lu orang ingat dah bertaraf Tuan Guru dah kira maksum ke....???

Dalam Islam... apa yang di tuntut...??? Bukankah Islam menuntut Kebenaran, Keikhlasan dalam menunaikan Amanah dan Sikap kebertanggung-jawaban.

So.... dalam entry tersebut... kalau Haji Hadi dan Taib Azamudin terbaca blog cekai nih.... diorang sendiri mau ingatlah.... kan gua dah katakan kalau ponteng parlimen kerana sakit dimaafkan... selain daripada itu sendiri mau ingatlah.... diorang punya ilmu agama kan tinggi... hahahaha....

Gua marah dan berangin bukan kerana tergadainya tanah melayu kampung baru kepada umporno/keraaaajaan beEnd, itu dah kira nasib diorang laaaaa... kerana selama ini pun majoriti penduduk kampung baru menaruh sepenuh keyakinan dan kepercayaan kepada umporno untuk perjuangkan nasib orang2 melayu.... so ... mampuih pi la kat diorang dah kena jual dengan umporno, peduli apa gua.... gua pun bukannya ada saham/syer dengan tanah2 diorang tuuuuu... suruh laaaa... diorang sokong umporno tu sampai mampuih... hahahaha...

Yang gua angin adalah sikap Ahli Parlimen PR yang suka ponteng Parlimen...., akibat keculasan diorang bukan setakat tanah sekangkang kera jer... boleh tergadai, Negara pun boleh tergadai beb.... dengan permainan umporno/bn....

Kes ponteng parlimen nih... itu yang kita tahu... yang kita tak tahu macamana pulak...??? Apakah lu orang yakin ke... setiap kali persidangan wakil rakyat lu orang berada dalam Parlimen menunaikan tanggung-jawab dan amanah yang diberikan...???

Gua cadangkan supaya di adakan "Buku Kedatangan" atau "Punch Card" terhadap MP-MP Pakatan Rakyat, lagipun diorang nih bukannya macam MP-MP beEnd yang ada jawatan/tugasan luar (bertaraf Menteri/Tim. Menteri, TPM/PM). Sesiapa yang ponteng tanpa alasan munasabah yang boleh diterima pakai... wajib di hukum pancung sampai mampusssss.... hahahaha....

Apa Ahli-Ahli Parlimen Pakatan Rakyat nih ingat.... Rakyat mengundi diorang untuk suka-suka ke apa... just for fun.... hahaha... hoyeee... hoyeeee... undilah Pakatan Rakyat... hoyeee.. hoyeee...???...!!!

Lu orang pi lah baca kat blog Tukar Tiup, apa kata Penyelaras Negeri SAMM Johor,

gua dah malas nak layan perkara2 bodoh akibat kecuaian bodoh bangang MP-MP Pakatan Rakyat yang bagi gua lebih bodoh dan bangang daripada MP-MP umporno... hahahaha...

So... tak payah laaaa... nak bela dan mempertahankan YB-YB Babi nih... diorang sendiri yang mengkhianati amanah dan amanat Rakyat dan diorang harus bertanggung-jawab. Ada pula yang kata Anwar, Nurul Izzah dan Peguam2nya di mahkamah...

Jawapan gua mudah jer.... Mahkamah tak jalankan Perbicaraan pukul 9.00 malam... Tuan Hakim takda masa nak layan kes liwat waktu malam, tuan hakim sendiri dah ready dengan towel waktu tuuuu.... hahahaha... "dont talk cock" laaaaaaa....

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP