IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

YB Makan Gaji/Elaun Buta...!!!!

>> Saturday, August 20, 2011

Dibawah ini adalah n3 yang menjurus menghentam Zul si Lembu Kulim Bandar Baharu, mamat munafik bertopengkan kopiah dan janggut menyamar sebagai pejuang Islam, tetapi perangai sejibik hipokritnya macam Najib Nazak Bapak Munafik 1Malaysia hahaha...., jom layan email di bawah nih...

Wooiittt... Zul Lembu Kulim Bandar Baharu, gua tau lu dah baca komen di bawah nih tapi lu tak siarkan sebab lu spesies penchachai umPORno yang tak berteloq...., elok cabut teloq lu bagi babi makan beb... hahaha... lu boleh ulang baca kat bawah ni beb....

Email 1;

Sdr. Saya tak mengenali sdr tapi kita dlm satu hala perjuangan, teruskan perjuangan sdr. Saya belasah zul nordin tapi dia tak siar dlm blog dia...

Saya nak ulas sedikit komen Zul Nordin yang dipetik oleh blog Wartasubhi dalam ruangan ini.

"Sebenarnya yop tujuan deme nak menyedarkan org islam dalam gejala murtad ni memang baik, tapi deme tak ikhlas yop.. kamu libatkan sama parti PAS seolah2 kamu lebih islamik dari tok imam, tok2 guru dan penyokong yang ada dlm PAS. Apa taraf kamu nak bercakap tentang islam selain drpd mengutuk org lain yang tidak sependapat dengan kamu.

Allah telah kurniakan kamu akal yang cerdik, kamu salah gunakan. Itulah akibat atau `sumpahan' apabila kamu khianat kepada perjuangan, Teman lihat mereka yang khianat kepada perjuangan semuanya akan bercakap seperti `lembu bercakap' termasuk kamu yop!

Tulisan kamu lebih menjurus atas sikap kebencian kamu yang mendalam pada idola kamu Anwar Ibrahim. Sejak kamu beralih kiblat mengampu Amnoporno.. sikap kamu lebih menyerlah menunjukan kebodohan kamu.. ingatlah yop!!! waktu kamu diperlukan oleh Amnoporno.. kamu akan dipuji dan disanjung.. setelah kamu tidak diperlukan, kamu akan dibuang mcm taik!!!

Memang masuk Amno-Apco kena jadi mcm taik...Perangai kamu tak ubah mcm seorang budak bangang kat kampung teman nama Mat Yeh @ beruk mat yeh. Semua org yang tak sependapat dengan dia adalah bodoh!!! serupa kamu lah yop!!!


Email 2;

T.kasih sdr Isa.. saya sbnrnya org melayu.. Islam, saya tukar penampilan saya sebab saya nak berdebat dgn org2 yg ngaku islam tapi munafik.. yang mengaku pemimpin tapi pengkhianat kpd rakyat.. saya akan teruskan sehingga kerajaan yang adil ditegakkan.. baru tadi saya baca artikel tentang Zul lembu kulim, nah ini komen saya!...

Teman lihat dalam isu memerangi gejala murtad, deme seolah-olah pejuang islam yang mahu dilihat terkehadapan dalam membela akidah org islam.., tapi deme tak ikhlas yop!..banyak fakta deme selewengkan.

Rupanya deme ngaji bab islam tak sampai mana.., tapi nak suruh org percayakan deme.. bagaimana kamu nak memperjuangkan murtad kalau sejarah para sahabat RA pun kamu nak selewengkan. Org yang tak tahu bolehlah kamu tipu Yop!!!

Dlm demonstrasi baru2 ni kamu kata kamu ikut sunnah para sahabat iaitu saidina Umar RA yang tidak mahu masuk gereja bila melawat Baitul Laham. Sedangkan pada hakikatnya Saidina Umar RA, TELAH masuk dalam gereja tersebut setelah dipelawa oleh paderi cuma beliau TIDAK MAHU SOLAT di dalam Gereja kerana takutkan umat selepas ini akan meruntuhkan gereja tersebut dan mendirikan masjid di atas gereja tersebut lantaran Umar RA pernah bersolat di situ.

Semenjak bertukar ketaatan kepada Amno, semakin menjadi-jadi kesesatan deme yop!!! Mulanya, deme kata tak perlu hukum Qazaf kerana teknologi moden sudah ada. Sekarang deme kata Saidina Umar tak mahu masuk gereja!!!

Ataupun, adakah kemungkinan deme telah bertukar madzhab kepada Madzhab Maliki yang menjadikan Qaul Sahabi sebagai sumber hukum?. Semakin kamu berusaha menyamar sebagai pejuang Islam, semakin terdedah kemunafikan kamu yop!!!

Saya post kat komen beliau, tapi tak disiarkan...
Berkaitan Saidina Umar tak mahu masuk Gereja seperti si Lembu Kulim Bandar Bahru tu katakan, lu orang boleh baca dan tonton videonya di sini. Macam haramjadah si lembu sekoq nih nak kelentong dan perbodohkan rakyat.

Mangkuk ayun macam Zul si Lembu Kulim nih hanya berani bila orang ramai jer.... cuba one by one.... hahaha... lu orang boleh periksa seluar dia pasti basah beb.... hahaha... silap haribulan tercirit dalam seluar wa cakap luuuuu...., nak buat camna kan...

Semenjak dah jadi spesies melayu bangsat kaki putaq belit nih, kena la ikut rentak orang yang membayar.... kalau tidak terbatal pulak gelaran Ahli Parlimen beb...., lepas nih kalau tak bertanding dalam PRU-13 sekalipun takpa dah... pasal tiap2 bulan dah boleh masyuuuukkkk pencen Ahli Parlimen sampai mampus.... itu yang dikejarkan sebenarnya.... hahaha....

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP