IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Puak2 Haramjadah... Lebih Haram Dari Babi...!!!!

>> Friday, August 19, 2011



Rasuah itu haram....

Makan Babi sudah tentu2 haram kan....

Dalam umporno... rasuah itu halal tapi makan babi haram... kah..kah...kah...

Lihat pada minit 6.27, konon bercakap berkaitan sirah nabi dan sirah sahabat2 nabi..., si Zul Kambing Kulim nih dah makan paracetamol ke belum...??? Siapa yang jadi barua sekarang ini...????

Tak mau cerita banyak... cuba lihat dan baca kembali sirah berkaitan yang si Zul Kambing Kulim tu cuba sampaikan dan nanti lu orang akan tau kebenarannya...

Gua nak petik seperti mana yang di tulis oleh Pak Bakaq Penarik Beca;

Tun Dr Mahathir Mohamad berkata bahawa Umno sudah busuk hingga ke usus. Dr Mahathir juga kata Umno sudah jadi parti perasuah. Dan, dia juga kata orang makan rasuah macam makan babi.

Puak makan babi hari ini menunjuk-nunjuk nak jadi hero Islam. Masuk akalkah puak ketagih babi nak bela Islam? Tolonglah kembali kepada keimanan dan kewarasan anda! Bak kata pak lawak, "Lu pikir la sendiri!"

Pun begitu, adakah kita perlu sekat puak makan babi yang tergelejat-gelejat nak jadi hero Islam tu? Jangan. Dalam ilmu berlawan itu salah. Jangan kacau siapa pun nak debik ancaman kepada kita. Tinggal lagi jangan percaya seduit pun puak makan babi yang tergedik-gedik nak jadi hero Islam tu.

Memang la depa bajet macam bagus sangat. Tapi jangan percaya kat depa. Depa pun lebih kurang puak yang kononnya depa nak lawan sangat tu. Kita kena pandang depa sama ja. Tak kira la sama ada Umno, Jais, pendakyah agama lain, Zionis, mustakbirin - semua sama ja. Kalau kita percaya kat depa, tu maknanya kita izinkan puak makan babi agendakan hidup dan pemikiran kita. Jangan sekali-kali buat macam tu. Berdosa besar kita!!!!
Jadi sudah jelas, apabila puak2 yang menghalalkan Rasuah ini tahu dan sedar makan babi itu haram, secara nyatanya mereka2 ini lebih haram daripada babi itu sendiri. Inilah puak2 hipokrit dalam agama, yang bercakap tentang agama tetapi merekalah pengkhianat sebenar umat Islam selama ini.

Apakah lu orang masih nak percaya dengan cakap2 puak2 seperti ini...??? Terutamanya cakap2 dari Zul si kambing Kulim...??? Seorang pengkhianat dan penipu pengundinya, sekarang ini bercakap soal agama pula...??? muakakaaaaa.... Zul Kulim seorang ahli parlimen yang tiada wibawa dan maruah beb.... seorang bangsat yang menjadi kupang tembaga dan barua kepada umPORno.

Sekarang ini kecoh pula bagaimana dokumen dan maklumat penting dalam JAIS boleh terlepas kepada Blogger umPORno... hahaha... gua tak merasa hairan dengan ini semua, semenjak PR mengambil alih Kerajaan Negeri Selangor pada Mac 2008, gua telah katakan sebelum ini, supaya di buang saja talibarut2 umPORno dalam Jabatan/Kerajaan Negeri, dan inilah natijahnya apabila menyimpan barua2 umPORno dalam Jabatan Kerajaan Negeri. Jadi usahlah hairan dan gusar bagaimana dokumen2 sulit Jabatan mahupun Kerajaan Negeri boleh di seludup keluar dan berada dalam tangan puak2 umPORno.

Politik beb.... apa saja yang boleh dijadikan bahan, akan dipolitikkan secukup rasa.... kalau tidak tak masyuk beb.... hahahaha.... samalah seperti barua2 dalam klip video di atas tuuuu.... hahaha... semuanya masyuuuukkkkk tuuuuu.... sampai bab agama pun diorang sanggup permainkan... hahahaha....

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP