IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Karangan - Anjing Gua.

>> Saturday, August 20, 2011

Di bawah ini adalah karangan anak gua yang berumur 5 tahun dari Tadika Mustika. Saja jer... gua publishkan kat sini untuk seronok2 hahaha..., perghhh... anak gua yang umur 5 tahun pun pandai guna bahasa gua/lu dalam karangan...., pandai anak ayah ni... hehehe...

Gua ada seekor anjing, namanya rexuan... oppppsss... namanya sexuan, anjing ni kadang2 gua kurung dan kadang2 gua lepaskan... kadang2 gua terajang2 jer.... dan anjing ni memang dasar muka tak malu beb....

Bila gua lepaskan dari kurungan, punyalah seronoknya dia... melibas-libaskan ekornya kiri ke kanan penuh happiness... sambil melalak berjejeran air liur... kadang2 gua pun terhibur siot dengan keletahnya yang gilababi... gilaanjing tuuuu....

Kebelakangan ini... si sexuan telah menghilangkan dirinya, sehingga ada di kalangan kawan2 yang bertanya kemanakah menghilangnya sexuan... tapi gua tak jawap pertanyaan kawan2 semua... bagi gua samada anjing ini ada atau tidak ianya tidak menyumbang apa2 pun kepada kehidupan gua mahupun tadika gua... kerana ianya lebih kepada anjing pencacai yang tahu menyalak sahaja, anjing ni seronok jika di layan... jika gua tak layan dia mula meroyan... hahaha..

Baru-baru ini Anjing Sexuan ini telah kembali lagi ke rumah gua, menyalak melalak seperti biasa..., bertambah berang apabila gua mengutuk sahabat karibnya si Lembu Kulim Bandar Bahru...., anjing ini telah melalak dalam bahasa penjajah sanjungannya penuh dengan perkataan yang gua sendiri pun tak paham... "f****king, f*ck dan bla..bla..bla...."... gua kurungkan dia....

Ayah gua dah pesan jangan mencarut, tak baik... tapi si anjing sexuan nih dok mencarut2 kat gua, nanti kalau ayah gua dengar..., gua jugak yang susah..., kena marah dengan ayah gua... tapi kalau dah dasar anjing mana tau bahasa... kurang ajaq punya anjing. Daripada kena marah dengan ayah gua, lebih baik gua kurung jer.. anjing tu, hajat dalam hati nak jer.. pelangkong bagi mampus... tapi bila terkenangkan dalam bulan Ramadhan nih tak baik menganiaya binatang, gua bersabar jelah.

Sewaktu dalam kurungan, gua bagi anjing ni makan nasi basi dengan sambal belacan... tup..tup.. melalak lagi..., kali ini boleh pulak melalak dalam bahasa melayu.... hahahaha... anjing melayu rupanya... gua ingatkan anjing penjajah Lord Reid... muakakakaa....

Sejak dulu, kini dan selamanya... anjing2 peliharaan spesies umno nih memang muka tak malu beb..., dah kena halau.. kena terajang macamana sekalipun masih terhegeh-hegeh mengendeng kat tepi pagar rumah orang melalak dan menuduh pelbagai... memang dasar anjing umno yang telah di BTN kan supaya buat kacau melalak kat rumah orang....

Semalam gua dah masukkan anjing tu dalam guni dan campakkan ke tengah hutan... tak tau laaaaa.... kalau si sexuan tu pandai cari jalan balik atau tidak... tapi kalau dia datang lagi kali ini, gua akan ikat kaki dia dan sumbat dalam guni, kemudian gua campakkan dalam laut.... syoooohhhhh... syoooohhhh... pi mampus jauh2... jangan mampus kat rumah gua..... busukkkkkk wwwwoooooooo...... bau bangkai pencacai.....
Karangan di atas adalah cerita benar, kerana memang kami ada bela Anjing yang bernama Sexuan, tapi dah lama mampus.... hahaha...

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP