IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Haraaaaammmmm... Woooiiii....!!!!

>> Thursday, August 25, 2011


Puak2 umPORno nih mana tau halal haram, nak tunjuk simpati atau prihatin pun tengok kiri kanan sama woooiiiii...!!!! Dato kat atas tu mesti dah lama tak meraba betis tuuuu... asal ada kesempatan, balun jelah.... amacam Dato... ada gebu kaaaaa.... halus kaaaa... ada syioooookkk... kaaaaa.... hahahaha...!!!!

Bodoh punya orang umPORno....!!!! Eeeeeeeeeee........

klik sini.

Bila orang kata puak2 dalam umno nih tak pandai agama... JAHIL Agama... tau pulak marah melenting, kononnya diorang lah Islam dari Islam itu sendiri, nak jadi juara tegakkan Islam..., tapiiiiiii.....

Bab-bab kecik camni pun boleh kantoi... amacam...???? Tak sedaq diri lagi ke...???

54 tahun umno menegakkan Islam di Malaysia, berapa ramai yang dah di Islamkannya... dari MCA.. dari MIC.. dari Gerakan atau komponen2 yang lain... cuba habaq mai sikit...!!!!


Yang ini gua tau anak siam seks ni masuk Islam pasai apa...???? hahahaha.... oopppsss... kat sebelah dia tu.. kaki balun budak bawah umur pun Islam jugak weiiiii... lu orang jangan buat main2... taraf wali tuuuuu... hahaha...

Bila PAS/PKR (Pakatan Rakyat) buka lorong/jalan kepada yang bukan Islam untuk mendekati Masjid/Menggunakan Hadis/Ayat Quran kepada bangsa asing, umPORno politikkan... kononnya Pakatan Rakyat mengadai ugama demi politik...

Macamlah Masjid tu bapak diorang yang punya, macamlah Al-Quran tu diturunkan khusus buat Allul Sunnah Wal Jamaah puak2 meLAYU umno sahaja.... bangang punya meLAYU umporno nih... macamlah nama Allah tu khusus untuk orang meLAYU jer.... bertambah2 triple bangang buat puak2 umPORno nih...

Bagi puak2 umnoporno nih, orang2 bukan Islam yang memasuki Masjid, hafal ayat quran dan hadis adalah satu perbuatan yang berdosa.... muakakakaka..... sedangkan yang diorang sendiri tunggang langgang... tak berdosa pulak.... itulah jadinya kalau dah mengamalkan ajaran Kitab Lord Reid.... hahaha....


Sekurang2nya dengan pendekatan yang di bawa oleh Pakatan Rakyat, telah membuahkan hasil... dan selepas ini puak2 pencacai dengan buruk sangkanya dan perasaan penuh busuk hati akan pusing cerita pulak Cheryl Chew masuk Islam pasal nak jadi bumiputera.... muakakakakaaaaaa.....

Standard puak2 pencacai macam tu aaaarrrr.... membodohkan orang2 meLAYU dah jadi kerja diorang, supaya orang2 meLAYU yang berjaya di bodohkan akan menjadi lembu2 diorang. Keraaaaajaan beEnd/umPORno nih memang suka dengan meLAYU2 BODOH..... kah...kah....kah....

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP