IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Rosmah Mansor Demam...????

>> Saturday, July 23, 2011

Pemerhati mengatakan, walaupun ia perbicaraan berprofil tinggi, tetapi dua persoalan penting yang menyelubungi pembunuhan Altantuya belum terjawab:

1) Mengapa dia dibunuh dan
2) Siapakah yang mengarahkan pembunuhannya?
Gua yakin ramai yang dah baca isu berkaitan kenyataan di atas daripada Peguam yang berpejabat di Paris, William Bourdon.

Dan persoalan itu jugalah yang bermain dalam kepala kebanyakkan rakyat Malaysia. Hingga menjadi bahan lawak iaitu kedua-dua tertuduh, Sirul Azhar dan Azilah Hadri saja jer... syok2 nak bunuh si ALtantuya tu... hahaha...
“Saya tidak mempunyai sebarang sebab untuk mencederakan apatah lagi mengambil nyawa mangsa dengan begitu kejam,” kata Koperal Sirul Azhar Umar dengan nada suara yang sebak ketika memberi keterangan membela diri. - klik sini.
Gua sebenarnya simpati dan kesian kepada dua ekor kambing hitam nih... yang diorang sendiri tak tahu apa motif diorang mengC4kan model Mongolia tuuu... innalillah... jelah buat lu orang berdua... itupun kalau betul lu orang yang bakal di hukum gantung... hahaha... buatnya sekarang nih.. lu orang tengah sedap layan memancing di Maldives... memang cibai aarrr... wa cakap luuuuu.... muakakakaaaaaa... siapa yang kenal lu orang kannnn...????

Samalah juga dengan kes Teoh Beng Hock, mamat cina ni mati bukan kerana bunuh diri atau di bunuh. Begitu juga dengan kes Ahmad Sarbaini....

Walau apapun bagi manusia yang mempunyai fikiran dan akal pasti ingin mengetahui punca sebenar kepada semua kes tersebut. Kecuali kepada mangkuk2 yang dalam spesies kategori lembu umPORno... yang perolehan berita dan sumber maklumat mereka dari akhbar pencacai yang banyak menipu dan memanipulasi minda rakyat bagi menyorokkan perkara sebenar hasil kebobrokkan pemimpin mereka.

Kepunyaan Siapa...???

Begitu juga dengan pendedahan video "Perhimpunan BERSIH" versi Polis... hahaha... gua tengok video tu.. gua gelak guling2 dan berulang alik keluar masuk tandas..., dalam bab membodohkan rakyat jangan ceritalah... itu dah memang kerja mereka. Tetapi apabila pihak Polis boleh membodohkan diri mereka sendiri, itu satu perkara yang bangang bagi gua. So tak hairanlah jika sebelum ini gua pernah katakan bahawa;



Kerjaya Polis adalah kerjaya terdesak yang tak dapat kerja di mana2 tempat, termasuklah kerja di sektor swasta. Maka kerana tiada pilihan nak tak nak masuk Polis jelah... dapat pakai uniform... dapat pegang senjata api... dapat belasah orang sesuka hati... apa mau risau ada lesen besar maaaaa... Lesen sebagai Raja di Malaysia... hahahaha....

Pendek kata dan panjang kata....., this bunch of people fails in their educations.. hahaha...!!!! - (dalam tajuk posting KPN Letak Jawatan)
Justeru itu, berbalik kepada kisah penahanan William Bourdon oleh Pihak Imigresen dan tindakan kerajaan Malaysia menghantar beliau pulang ianya lagi satu perkara/punca yang perlu difikirkan oleh rakyat Malaysia.

Mengapa Keraaaajaan Malaysia takut dengan pendedahan beliau berkaitan kes pembelian kapalselam Scorpene dan kaitannya Altantuya terbunuh.

Maka dengan itu, maka terbuktilah ada sesuatu yang di sembunyikan oleh Keraaaajaan Malaysia dalam isu pembelian kapalselam yang tak boleh menyelam dan bagaimana "kickback money" yang membolehkan syarikat 2.00 hengget untung ratusan jutaan...

Kesimpulan dan persoalannya, kenapa keraaaajaan Malaysia mengambil tindakan pelik dengan menghantar pulang William Bourdon... kenapa..???

Kalau lu orang tanya gua kenapa..???. jawapannya senang jer... lu orang cuba tanya Rosmah Mansor... hahaha...!!!! Pasal tu laaaaa... dia demam beb.... kah..kah...kah...

Nota: Sejak zaman Mahatet, disambung pulak oleh Najib Razak, jelaslah negara ini sedang diancam oleh kerakusan pemimpin umno yang mahu menutup segala lubang tembelang busuk mereka...!!!!

Bagi Lembu/Anjing agensi2 seperti ini IMIGRESEN + SPR + SPRM + POLIS + MAHKAMAH + umPORno + PENCACAI BODOH = BN menang...????

13 IkutSukaLu...::

1Crony,  Saturday, July 23, 2011 6:14:00 AM  

Polis Raja DiMalaysia...Bro! Orang yang akan menonton dan mempercayai video versi Polis ini adalah orang yang sama dan suka serta mempercayai berita TV3, Utusan Meloya dan Berita Hairan ini termasuklah Pok Cik dan Mok Cik Felda serta pemuda-pemuda Melayu skema yang bahalol, banggang, baghal dan yang sama waktu dengannya....

Anonymous,  Saturday, July 23, 2011 9:11:00 AM  

Poorah! Pandit Kutty video.
Kalau anjing tu anjing jugalah.
Tukar nama ke PA Malaysia= Pasukan Anjing Malaysia. Gelaran DiRaja tak boleh pakai lagi menjatuhkan imej Raja kita.

rexuan Saturday, July 23, 2011 10:08:00 AM  

bangsat la lu isa.. mmg iblis betul perangai lu menyesatkan org. tp dungu2 lu tetap taksub dgn lu. gua igt lu dh sampai tahap ayah pin la. tahniah la atas kecelakaan besar lu tu!
tentera laut dah buat demo kapal selam tu menyelam pada mac-11 pun lu tak percaya lagi. lu lg percaya anak haram perancis tu yg dah mmg kerja untuk duit! dtg malaysia sebab nak kutip duit tp sayang mata lu buta, telinga lu tuli utk nampak tu.
ari tu gua heran juga pasal apa lu dok sebut anjing byk sgt, hari baru gua tau hahaha.. sbb DAP kata letak anjing pun lu dan dungu2 lu pilih jugak hahaha.. tahniah lg sekali sbb lu dh pilih anjing DAP sebagai wakil anjing2 dan dungu2 lu.. lepas tu lu tarok kat gua, nak cover line ka? haha.. mmg lu bangsat terbesar atau lu nak suruh gua jadi bertanding pilihan raya bwh logo DAPig? hahaha sori gua bkn spesis lu dan gua tak berkubang dgn bangsat, bacul dan dayus mcm lu and the dungus.
lu masih tak malu nak jd dayus kn? masih ngumpat bini org. lu dayus sorg2 gua rasa ok la tp bila dungu2 lu pun sokong dan join lu ngumpat bini org.. gua mmg tak bleh percaya.. tp skrg gua dh terima hakikat yg bloger2 pakataiks dayus pengumpat bini org! harharhar haramkah.net betul la lu ni.

moga2 komen gua yg lu bakal delete ni dpt mengurangkan sikap dayus lu walaupun 1%.. hahaha moga2 tuhan kasi lu and the dungus petunjuk!

sebokmama Saturday, July 23, 2011 10:46:00 AM  

Bro ISA bukan nak tahan saja2 nak tahan mr lawyer tau,tapi nanti dia bawa fitnah dari Perancis....jadi mencegah lebih baik dari mengubati tak gitu...

nak tanya sikit...kenapa lawan web lama brader ISA x pakai http://www.ikutsukaakuisa.co.cc dah tukar blogspot pulak...he he atau akak jugak yg terlepas pandang.

KFC13,  Saturday, July 23, 2011 10:49:00 AM  

hahahaaaa..rexuan..brapa masyukkkk..bongok nyerr manusia..pi jilat bontot najibrosmahflomrm73juta tu woooii..sial nyerr manusia nih!

Isa Saturday, July 23, 2011 12:33:00 PM  

1Crony;

Itu sudah pasti beb... hahaha..

Isa Saturday, July 23, 2011 12:35:00 PM  

sexuan;

lu paham kaaa... apa maksud dayus tuuu...???

adussss... melalak 24 jam... hahaha...

Isa Saturday, July 23, 2011 12:38:00 PM  

sebokmama;

Dah jadi penyakit pulak dah.. hehehe..

Untuk pengetahuan, Google dah bagi notis utk banned domain co.cc kerana banyak spam. So.. sebelum kantoi, tukar balik ke blogspot.

Isa Saturday, July 23, 2011 12:39:00 PM  

KFC13;

Lu ada tulang sisa makanan yang lebih2 tak...??? tolong campak sikit kat sexuan tuuu... dia tengah lapar tuuu... pasal tu menyalak melalak... hahaha..

Islam Itu Syumul Saturday, July 23, 2011 12:58:00 PM  

Tahniah ISA........ hujah lu power, dulu mengaji ilmu mantik ni.

Anonymous,  Saturday, July 23, 2011 3:43:00 PM  

Bro ISA, yg ko cakap anjing belaan ko dari bukit mertajam yg kuat melalak tu Rexuan ek??? aku baru dengar die melalak ni..setakat melalak kosong,tak guna. kalau nak melalak kat sini,biar ada hujah.. tapi biar la dia melalak.. tak gentar pon weiiii ~~~

rexuan Saturday, July 23, 2011 4:27:00 PM  

kamus dewan makna dayus:

hina dan keji (sifat atau perbuatan): hanya laki-laki ~ sahaja yg membenarkan isterinya mencari wang dgn jalan tidak halal; mendayus menghinakan, mengejikan, me­rendahkan, mencerca; kedayusan perihal (sifat) dayus: yg kekal dlm masyarakat yg jahil itu ialah kebatilan, ~, kebodohan dan fitnah serta hasad dengki.

mmg kena dgn sifat2 yg lu tunjulkan dlm blog lu ni.. hahaha.
tanpanama 3:43, bangsat lu mcm celaka, mintak gua hujah, lu nama pun tak kasi. lu tak payah komen la, cukup jd isa punya dungu.. hujah gua, lu tak baca lepas tu lu ckp gua tak hujah.. ni hujah gua utk lu.. lu anjing betina kurap hahaha lu baca hujah gua tu smpai otak lendir lu sembuh.

moga2 tuhan kasi lu petunjuk!

Isa Saturday, July 23, 2011 5:28:00 PM  

sexuan;

kalau tau macam tu, maknanya lu laha bapak segala DAYUS tuuuu... pemimpin yang gua kutuk yang lu sanjung sendiri adalah seorang DAYUS.

So... elok sangatlah pencacai tahap anjing macam lu menyalak pertahankan pemimpin DAYUS macam NAJIB/ROSMAH tuuuu...

Lain kali jangan nak menyalak kat blog orang dengan perkataan DAYUS kalau sendiri pun DAYUS...

Cuba lu tengok dalam keluarga lu ada sesiapa lagi yang DAYUS tak...????

Pi provoke kat tempat lain laaaa... menyemak jerrr... layan spesies anjing macam luuuu...

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP