IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

KPN Letak Jawatan...????

>> Saturday, July 09, 2011


Kerjaya Polis adalah kerjaya terdesak yang tak dapat kerja di mana2 tempat, termasuklah kerja di sektor swasta. Maka kerana tiada pilihan nak tak nak masuk Polis jelah... dapat pakai uniform... dapat pegang senjata api... dapat belasah orang sesuka hati... apa mau risau ada lesen besar maaaaa... Lesen sebagai Raja di Malaysia... hahahaha....

Pendek kata dan panjang kata....., this bunch of people fails in their educations.. hahaha...!!!! Sebab tu statement pun likes a FOOL'ssssssss.....!!!! Stupidity melantun lantun.... kah...kah...kah.... woooiitttt... LETAK JAWATAN laaaaaa.... pi cuci longkang lagi baik laaaa.... WTF...!!!

Kalau setakat nak jadi Ketua Penipu Negara (KPN).... Najib Razak lebih layak beb... hahaha....

Buktinya.... baca di sini dan gambar di bawah ini...



Woooiiiitttt.... pundek luuu.... Anwar Brahim...!!!! Orang sibuk bertempur dengan "the bunch of fools"... lu sedap2 tidoq di rumah.... apa barang bhai....!!!! Tak rock... aaarrrr... camni...!!!!

hehehehe....

Sebabnya seperti yang selalu gua katakan, bilamana "Orang Bodoh melantik Orang Bodoh untuk memegang Jawatan KPN" siapakah Orang Bodoh yang melantik Orang Bodoh sebagai KPN...???

Cer...teka.... cer... teka....????

15 IkutSukaLu...::

BUNTAT,  Saturday, July 09, 2011 11:45:00 PM  

si lidah pendek, Ketua Penjenyah Najib. manusia paling sial n celaka hari ni. Anjing2 belaan dia menganas tanpa belas.Manusia munfik ni selayaknya dihina sehina-hinanya

a.samad jaafar Sunday, July 10, 2011 12:14:00 AM  

tahniah buat semua pejuang2.. tahniah jugak buat lu bro.. teruskan perjuangan..

gua heran mcm mane dorang boleh sampai KL..gua sangkut di tengah jalan.. celaka punye roadblock ! puas gua pusing2 bro..

Tajuk Utusek besok..PERHIMPUNAN HARAM TIDAK MENDAPAT SAMBUTAN:HANYA 10 ORANG YANG HADIR.. JUMLAH TANGKAPAN 1000 ORG..?????

Anonymous,  Sunday, July 10, 2011 12:42:00 AM  

Letak jawatan? No way.KPN ni akan ditambah satu paku lagi atas bahunya sebab berjaya membunuh seorang pejuang Bersih hari ini.Kelak jika sudah tamat berkhidmat,kerjanya akan disambung sebab sudah patuh kepada tuannya.

Anonymous,  Sunday, July 10, 2011 12:43:00 AM  

Letak jawatan? No way.KPN ni akan ditambah satu paku lagi atas bahunya sebab berjaya membunuh seorang pejuang Bersih hari ini.Kelak jika sudah tamat berkhidmat,kerjanya akan disambung sebab sudah patuh kepada tuannya.

Anonymous,  Sunday, July 10, 2011 12:43:00 AM  

POLIS laknat... POLIS
P = PUKUL
O = ORANG
L = LEMAH
I = IKUT
S = SEDAP

ISA Sunday, July 10, 2011 1:01:00 AM  

A.Samad Jaafar;

Tajuk utama Akhbar esok, itu sudah pasti dan wajib bro...

Apa lagi yang diorang nak spin... dah pencacai tegar namanya...

ISA Sunday, July 10, 2011 1:02:00 AM  

vaten;

1 dunia sudah tau...

ISA Sunday, July 10, 2011 1:03:00 AM  

Ada sekoq "Tanpa Nama" komen dengan mengunakan perkataan dalam kain mak dia...

So.. komen di padamkan...

Anonymous,  Sunday, July 10, 2011 1:27:00 AM  

aku rasa amat sedih setelah mmbaca komen2 dlm fb terhadap apa yg diperjuangkan oleh BERSIH. mereka lebih mnjurus melihat BERSIH dari kontek perkauman dari membicarakan matlamat perjuangan BERSIH. amat terserlah sikap generasi skrg yg sudah hilang nilai2 patriotik dlm diri mereka..kbykan mereka sudah mnjadi sperti lembu atau lebih tepat lg sang sawa kekenyangan yg tidak mmperdulikan lg apa yg berlaku desekeliling mereka asalnya ketemteraman mereka tidak di ganggu..mereka lupa segala kesenangan yg mereka miliki skrg adalah hasil perjuangan generasi terdahulu..mereka alpa yg segala apa yg diperjuangkan oleg gererasi terdahulu sudah mula hilang akibat kerajaan yg rakus dan gila kuasa.hak istimewa bumiputra semakin terhakis..begitu juga amalan demokrasi yg kita banggakan selama in..bangkitlah bangsa ku.perjuangkan hak kita..jd la melayu yg sejati!

Anonymous,  Sunday, July 10, 2011 5:13:00 AM  

salam,
bro..ak ingt ko nyer blog dh xde. sape la pnyer keje. sial hram jadah. pe pn.. tahniah buat kesemuaa peserta kempen BERSIH 2.0 td.. melayu, cina, india..sume trn. terrrrbaek !

opisboi Sunday, July 10, 2011 9:38:00 AM  

gua salute anak2 muda yg bangun dan datang beramai2 walaupon di halang & dihadang olih rejim firaun & pembantunya si lidah kontot HAMAM..semuga allah s.w.t melaknati mereka semua..amiiiinnn

Malaisia Origin,  Sunday, July 10, 2011 11:37:00 AM  

patut la nama AAAA tu sure jenis dok nganga jer tak kira halal haram bedal jer janji perut sendri mau boroi

tintamuda Monday, July 11, 2011 8:31:00 AM  

lu memang best la bro, gua masa dtg keje pagi tadi pn terpikir gak.. bebudak yang masuk polis nie, kebanyakkan SPM kantoi..xlejh mintak keje kilang pn, e2 yg masuk polis.. kesudahan dia, jadi la Bangang cam skang :)

FRU..bertempur dgn org yang tak bersenjata boleh la :)try gi ketuk taukey cina kaya2 tue? brani? hahaha

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP