IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Lawak Katak Pagi Selasa... hahaha...

>> Tuesday, July 19, 2011

Pagi ni... gua malas nak menaip beb...  memandangkan apa yang nak gua taipkan membuatkan gua gelak guling2 pasal lawak gila katak dari MP Pasir Mas nih... dan entry M3M pun guling2 punya kelakar...., keputusannya gua cilok jelah tanpa izin dari M3M...

Sebuah universiti tempatan membuka pencalonan bagi Anugerah Ibrahim Ali kepada pelajar yang membuktikan komitmen dan sumbangan mereka dalam memartabatkan bangsa Melayu.

Institut Pemikiran dan Kepimpinan Melayu (Impak) UiTM memuatkan butiran terperinci anugerah berkenaan yang menawarkan RM5,000 yang ditaja oleh presiden PERKASA itu sendiri di laman webnya. [Lagi di sini]

Kah kah kah kah...

Anugerah Ibrahim Ali??

Lawak... Lawak... Amat lawak....

Apakah ini caranya sang BUTAK mahu meninggalkan legasinya??

Woit...!! Siapa punya idea bangang ni??

Ayoyo.... Bikin malu UiTM jer!!!

Nauzubillah... Ya Ampooon....!!

Banganglah sesiapa yang hadapkan anugerah binawe seperti di atas.

Ha ha ha... Selepas ini pasti ramai yang tak mengaku mereka graduan UiTM. Malu, beb!!

Katak nih dah tau.. karier politik dia dah nak mampus pada PRU-13 nanti, jadi kononnya nak tinggalkan nama dia dalam persada politik nih... sampai sanggup tawarkan dan taja sendiri anugerah tuuuu.... hahaha...

Tapi memang betul laaaa.... malaun nih bikin malu UiTM jelahhhh....!!!!

4 IkutSukaLu...::

johor born Tuesday, July 19, 2011 8:08:00 AM  

nasib baik aku budak itm, bukan uitm, kalau x malu besar gua, nak jaja aku bdk itm

Anonymous,  Tuesday, July 19, 2011 8:50:00 AM  

waoo bro, hebat gambar anjing berkepala katak ni bro.

kalau wa terserempak samada wa terkencing dlm seluar atau sempat lari, atau terus pengsan. wa caya sama lu lah!

Waris,  Tuesday, July 19, 2011 12:19:00 PM  

Ya Ampooon!!! Apa teruk sangat universiti kat mesia ni? Tak de orang lain ke nak ditonjolkan?

Lagi baik bagi anugerah ayahanda pekida daripada anugerah mamat lahanat ni... oppps!!! silap...

Ada ke ayahanda pekida pernah belajar kat uitm? Setahu aku ayahanda pekida ni banyak yang keluar dari hutan tanpa pelajaran. Sebab tu selayaknya jadi SAMSENG je... atau jadi TARZAN... kah kah kah

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP