IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Betul ke... Ketua PERKASA Dah Mati...????

>> Tuesday, July 12, 2011


Kumpulan wira Melayu yang kuat menyalak dan mengancam orang sana sini setakat ini kelu lidah dan tak berani angkat muka berikutan dari kegagalan mereka buat apa yang mereka war-warkan seluruh negara.

Arahan terakhir ketua mereka adalah makan angin sekitar tasik Titiwangsa, dan nampaknya mereka semua makan angin kat tempat lain termasuklah ketuanya yang terkenal dengan garang dan hebat bertempik.

Apa yang ketua pemudanya boleh kata adalah "kami tunggu arahan selanjutnya dari ketua kami". Setakat ini ketua mereka masih belum habis makan angin lagi nampaknya. Mungkin masih tak jumpa idea baru macam mana nak tutup kemaluannya yang amat besar!!!

kah...kah...kah.... tunggulah arahan ketua lu orang sampai mampus... hahaha...!!!!

Arahan dari ketua lu orang takan ada punyalah... sebab dari tarikh 9 Julai sampai ke hari ini... Ketua lu orang dah melekat celah kangkang bini dia.... muakakakakaaaaaaa.... lu orang jerrrr... yang bodoh piang pasal angkat dia jadi ketua.... muakakakaaaaaa....

Ketua lu orang sedap2 mengangkang dengan bini kat rumah... lu orang jadi barua kira berapa banyak katak kat tepi tasik titiwangsa.... hahahaha....

Apasal laaaaa.... bodoh sangat ahli2 PERKASA nih...!!!! Bangang nak mampus...!!!!

Nanti kalau Ketua lu orang dah keluar dari tempat persembunyiannya, cuba lu orang raba teloq dia ada tak.... kah...kah...kah.... kalau teloq dia takda maknanya lu orang keluar jelah dari PERKASA... hahaha... Buat apa lu orang nak tunggu lagi, sanggupkah lu orang berketuakan seorang Munafik dan Bacul...????

Tepuk dada... hantuklah kepala kat dinding beb... hahaha...

9 IkutSukaLu...::

jai,  Tuesday, July 12, 2011 3:52:00 AM  

Kah kah kah...

Siot lu bro ISA!!!

Gua ingat katak braheng dah mampus betul2.

Kui kui kuiii...

buntat,  Tuesday, July 12, 2011 8:37:00 AM  

gua da suruh bini dia raba bro, tak de katanya, ni tengah cuba keluarkan terselit kat pundi kencing katany.

otaklunyai Tuesday, July 12, 2011 8:51:00 AM  

Qoluinnalillahiwainnailaihiraajiun...Alhamdulillah!!! mudah2an ini berita benar...

oretupat Tuesday, July 12, 2011 1:30:00 PM  

Lu org Jangan maki *hanimun* abe Breheng, Tok baik tau, Gua doakan supaya dia insaf n bertobat.
(Abe Heng Tobat deh.)

cibai Tuesday, July 12, 2011 2:56:00 PM  

dok bawah tempurung lagi kot ?.. kuar time bulan tengkujuh nanti ..

ANAK JAWA,  Wednesday, July 13, 2011 2:02:00 AM  

BRAHENG tak leh keluar tangan patah pasai hentak meja kuat masa PC ari tu. bini tak bagi keluar. sudah..... sudah la braheng najib dah tak nak engkau lg. PAHAM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anonymous,  Friday, July 29, 2011 4:43:00 PM  

jgn la kwn kutuk dia tu,ksian kt dia,bgla dia bertaubat dulu....bukan apa mati nnti mata terbeliak mcm katak,klau katak pisang tk pa .takut katak puru...

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP