IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Obama OhhhSama Najib

>> Wednesday, May 04, 2011


Samada Osama Laden wujud atau tidak, samada mati atau hidup, atau semuanya ini propaganda Yahudi... dalam n3 ini kita pedulikan semua tu... Jom baca yang tersirat di sebalik kisah ini. Secara halusnya inilah perancangan untuk menghina Islam, kononnya asal Islam jer.. berkait dengan penganas, asal penganas jer.. berkait dengan Islam.


Kononnya penganas nombor satu dunia telah berjaya di bunuh, maka amanlah dunia kata Najib Razak. Sebagai penghinaan kepada penganas ini maka jenazahnya di campak ke laut, walaupun mendapat tentangan dari beberapa ulama arab.

Tak perlulah kita melihat pada Presiden Amerika sebab diorang memang anti Islam sejak dulu kini dan selamanya, jom lihat pada Perdana Menteri Malaysia yang mengaku beragama Islam... kononnya Islam ntah yeaaa.. ntah.. tidak... pasal gua pun tak pasti apa agama dia yang sebenar... muakakaaaaaa.... itupun setelah membaca kenyataan akhbarnya dan menatap gambar kat bawah nih... (serta bab latar belakang dia dengan yayasan noah (genting darul kasino) dan sejarah kehidupannya selama ini termasuk juga lakinya)


Bagaimana pula dengan mayat2 yang bergelimpangan di memali suatu masa dahulu...??? Kerja siapa nih... gua tau bukan kerja Najib Razak... tapi kerja umPORno pada masa itu...


Lu orang ada akal dan fikiran anugerah ALLAH SWT... kan...??? sendiri fikirlah apa itu umPORno...??? Presiden umPORno yang sejak 1981 dan  (1985 - umPORno baru) sejak dulu kini dan selamanya ada persamaan tak dengan Amerika.

Amerika hina Islam... gua tak ambik pot sangat beb... sebab dah sah.. sah.. diorang tu kapiaq.... yang mengaku umPORno itu perjuangkan Islam tapi dalam waktu yang sama menghina Islam apa kejadahnya....!!!!

Lagi mau sokong umPORno kaaaaa...????

4 IkutSukaLu...::

cucuopah,  Wednesday, May 04, 2011 6:11:00 PM  

Bro....umporno asal dah mampus lama dah. Umporno yang ada ni adalah hantu sebab mampus lepas tu bolih hidup balik. Parti hantu, syaitan dan iblis sesuai dengan perangainya.

Lang Wednesday, May 04, 2011 6:42:00 PM  

bro... siapa pon bapa ikutannya... bukan ke benggali putih yg tunjuk ajaq... laik pader laik san

Isa Wednesday, May 04, 2011 7:56:00 PM  

cucuopah;

ermmm... paham..paham...

Isa Wednesday, May 04, 2011 7:56:00 PM  

Lang;

Yuppp... benarrrr...

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP