IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Pelacur Itu Iras Pembaca Berita TV3 Suku... hahaha...

>> Friday, April 29, 2011

Bukan setakat dalam Islam sahaja yang mengutuk sekeras-kerasnya penayangan video klip seks yang kononnya oleh Anwar Brahim, malahan agama katolik pun mengutuk jugak... apakah pihak2 yang terlibat nih takda agama atau sememangnya puak2 jahiliyah terlampau...

Yang teramat menjengkelkan puak2 tu masih mengaku beragama Islam... kan ke bangangnya mentaliti dan pemikiran mereka, bikin malu agama jelah..., terutamanya melayu2 yang mengaku beragama Islam yang berada dalam utusan meloya, TV3 suku dan yang sewaktu dengannya... diorang tu kapiaq ke... atau betul2 beragama Islam beb...???


“Daripada mula lagi, satu sikap permisif (tidak berakhlak) telah ditunjukkan pihak berkuasa dalam cerita lucah ini,” kata Tan, yang juga Ketua Paderi Melaka-Johor.

“Sekarang kerana sifat tidak berakhlak ini telah menyebabkan berlakunya penghinaan : menayangkan bahan yang keji dan dahsyat di dalam TV awam kepada penonton yang terdiri daripada wanita dan kanak-kanak.

“Ini ialah satu penghinaan tidak dapat dimaafkan kerana kelemahan pihak berkuasa yang tidak bertindak tegas dalam menghalang benda-benda seperti ini menjadi satu kesalahan serius.

“Tidak ada seorang pun di dalam hatinya yang tidak terdetik merasa kesal terhadap penayangan video tidak berakhlak ini kepada tontonan kanak-kanak” dia menambah.

“Sikap tidak berakhlak ini, menyebabkan terjadinya penyumbang kepada perbuatan-perbuatan tidak bermoral yang dapat kita lihat hari ini.

“Penguatkuasa undang-undang dan moral tidak boleh memandang ringan terhadap kejahatan biadab ini. Mereka mesti bertindak atau masyarakat akan menanggung risiko yang serius,” dia mengingatkan.

Selanjutnya: Free Malaysia Today

Apapun kisahnya dan kutukan terhadap pihak2 terbabit yang menayangkan video klip tersebut sebab diorang semua tu bukannya ada agama pun serta bla..bla..bla..., gua tetap tak peduli dan gua tetap nak tau siapakah pelacur tersebut yang ada iras2 pembaca berita TV3 suku... hahahaha...

4 IkutSukaLu...::

mahaza Friday, April 29, 2011 10:45:00 AM  

Wa tengok itu macam amoi yang selalu intebiu itu artis artis dalam melodi adalah....

Cikli Friday, April 29, 2011 10:57:00 AM  

bro,
memang ada iras,
tapi amoi dalam video tu boroi sikit. kahkahkah

udang galah,  Saturday, April 30, 2011 2:00:00 AM  

Iyer...jom kita bersumpah jer lepas nie...tak yah ke makamah dah....yer tak???? Sapa yang kena hukuman kat penjara dialu-alukan untuk bersumpah....esok boleh ler bebas..

Anonymous,  Monday, May 02, 2011 1:57:00 AM  

Apala lu orang nie, sapa kata sumpah nak bawa kes ke Mahkamah..sapa-sapa pun boleh sumpah.. yang dok pi kacau orang nak sumpah tu apasal..

Depa sumpah kerana nak buat pengakuanb diri sendir, bukan nak suruh mahkamah terima sumpah tu.. Dai... otak taruh mana ha...

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP