IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Najib Hebat...!!!!

>> Thursday, March 03, 2011

 Gambar ehsan Bujang Susah.
Pemimpin Libya Muammar Gaddafi tidak sepatutnya menggunakan kekerasan ke atas rakyat yang menunjuk perasaan di jalanan sehingga menyebabkan pertumpahan darah, kata Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak kepada AFP di Istanbul, Turki

"Kami berpendapat beliau tidak seharusnya menggunakan kekerasan,” kata Najib, semalam yang berada di Turki untuk lawatan rasmi.

"Apa yang penting bagi kami ialah mengambil kepentingan aspirasi rakyat... Sistem itu harus sah dan harus berdasarkan atas sokongan orang ramai,” katanya
.

Perghhhh... Najib lu memang hebat berkata-kata... kali ini gua anugerahkan lu dengan gelaran Bapak Hipokrit Malaysia... kah..kah...kah.... macamlah dunia tak tahu macam mana punya kejam Polis (FRU) dengan rakyat Malaysia...

Hancing aarrrr.... lu terlebih makan geduak beb...

4 IkutSukaLu...::

Anonymous,  Thursday, March 03, 2011 2:23:00 PM  

Paling benci & meluat dgn FRU..! ingat lagi keganasan yg diorg buat dkt pljr ukm...org tgh sibuk2 nk solat jumaat, diorg plak sibuk kwl masjid..takut2 mahasiswa buat demo..ceh..! nmpk sgt x smyg jumaat..!

cik cahaya

Isa Thursday, March 03, 2011 2:39:00 PM  

Cik Cahaya;

Diorang tak sembahyang Jumaat pasal bertugas, dosa bos diorang tanggung... kah..kah..kah...

Anonymous,  Thursday, March 03, 2011 2:57:00 PM  

Polis raja di Malaysia, meh! So, what the hell!

ho ho ho

Najib tak arahkan polis buat tu semua, caya tak? Eh, Dr. M kata dia tak arah pun tangkap@tahan musuh dia sumbat ke ISA ... hah! Camna nak pecaya ni?

ho ho ho

Hanz Newman

Anonymous,  Thursday, March 03, 2011 3:00:00 PM  

Cayalah najib bapak hipokrit... big momma blue hippo.... amacam ada maching la tu

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP