IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Nasib Baik Tak Kena Cepuk...!!!!

>> Saturday, January 22, 2011


Lu orang agak2 kalau kena cepuk sorang sikit padam tak mamat nih.... hahahaha...

Dan lu orang agak2 jugak lah... kalaulah penyokong PR yang tersesat dalam kumpulan umnGok macam dalam gambar tu... apakah nasibnya... boleh selamat ke...

Tapi si Razak Koling ni... selamat sebab berada dalam lautan kumpulan PAS, mungkin kerana penyamaran dengan janggutnya tu... hahahahaa.....

Nasib baik tak kena pukul beramai2 dari belakang dengan puak2 PAS tuuuu...., kalau tidak mau lunyai mamat tu... sapa suruh salah masuk lorong beb.... kah..kah...kah....

Gambar: Dari Bujang Susah / sumber dari karat hijau.

12 IkutSukaLu...::

marauhirang Saturday, January 22, 2011 4:16:00 PM  

Salam..
Mungkin minta kena cepuk...sebab ada cameraman kat belakang..senang nak publish nanti..

~PakKaramu~ Saturday, January 22, 2011 5:24:00 PM  

ORANG UMNO MEMANG SESAT DAN SELALU TERSESAT

... Saturday, January 22, 2011 7:29:00 PM  

hahaha... dia nk langgar TGHH kot...pepon blom perang dh ada tawanan hahaha... bole buat pertukaran dgn mahligai d putra jaya tu....

Anonymous,  Sunday, January 23, 2011 9:38:00 AM  

kalau kat geng rusila mau dah kena cepuk kot hahhaha

tukang kata,  Sunday, January 23, 2011 12:02:00 PM  

Hadoi... saja cari pasai dia ni kot tah ka wakil APCO tu

Lau Tze Sunday, January 23, 2011 4:39:00 PM  

spy tapi pakai baju dacing hahaha

Isa Sunday, January 23, 2011 5:01:00 PM  

marauhirang;

kiranya mamat tu... jenis berani mati demi umnoapco... kah..kah..kah...

Isa Sunday, January 23, 2011 5:02:00 PM  

Salam Pak Karamu;

Sejak dulu kini dan selamanya... hahaha... SESAT lagi Menyesatkan...

Isa Sunday, January 23, 2011 5:03:00 PM  

berkata;

dia nak murtad dari umnoapco kot.. tapi salah sarung uniform... hahaha...

Isa Sunday, January 23, 2011 5:04:00 PM  

tukang kata;

dia jenis berani mati bro...

Isa Sunday, January 23, 2011 5:04:00 PM  

Lau Tze;

hahaha... spy ke sepaiiii...

petai Thursday, April 07, 2011 12:18:00 AM  

baju dia semua basah...malam tadi hujan..tak sempat kering
yang ada tu la satu satu nya...
aduh...nasib baik...kiri kanan dia orang orang beriman...kalau tidak..hancur

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP