IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Blogger umnoapco mengaku umnoapco Busuk danJijik...

>> Monday, December 20, 2010

Akhirnya puak2 umnoapco haramjadah nih... mengaku samada secara sengaja atau pun tidak seperti kenyataan di bawah ini;

1) UMNO P.Pinang kini umpama jejaka perasan ataupun lebih tepat dikatakan sebagai syok sendiri sahaja apabila mengadakan program-program mereka. Semuanya sekadar memenuhi KPI dan juga sekadar memenuhkan poket sendiri dan kroni melalui dana yang disonglap dari pusat.

2) Ceramah-ceramah UMNO pula amat hambar. Baru-baru ini diadakan ceramah oleh Penerangan negeri yang cuma dihadiri oleh tak sampai pun 100 orang. Kos yang di "claim" kepada pusat bagi ceramah-ceramah nyamuk seperti ini sudah tentulah mencecah ribuan ringgit setiap satu, tapi berbaloikah yang hadir cuma 100 orang? Dan yang hadir itupun adalah dari kalangan kroni mereka sendiri.

3) Inilah sebenarnya KPI UMNO P.Pinang. Mereka tak peduli sama ada program mereka berkesan atau tidak dan program mereka mendapat sambutan atau tidak. Yang mereka peduli hanyalah berapa ribu RM yang boleh disonglap melalui program-program nyamuk sebegitu.

4) Semua program syok sendiri dan juga program mengkayakan kroni dibuat hanya untuk ahli UMNO. Itupun tak mendapat sambutan. Program untuk rakyat? Langsung tiada! Program Juara Rakyat yang memperuntukkan RM 5ribu bagi setiap program di P.Pinang langsung tak berkesan.

5) Ini semua kerana sikap pemimpin UMNO negeri itu sendiri yang tak ikhlas didalam perjuangan. Mereka bukannya nak berkhidmat untuk rakyat, tetapi mereka lebih kepada mencari makan didalam politik dengan mengaut hak rakyat. Kerja tak buat tapi putarbelit dan berbohong kini telah menjadi makanan harian mereka bagi mengabui rakyat bawahan.

6) Namun, bila ada ahli-ahli bawahan yang inginkan bantuan menjayakan program serta membantu UMNO negeri, pandai pula pemimpin-pemimpin ini menasihatkan agar pejuangan dilakukan tanpa mengira RM. Semuanya perlu dilakukan secara percuma.

7) Duit yang turun dari Pusat, hanya masuk ke dalam poket-poket golongan pemimpin ini sahaja. Sebab itulah jika diamati dengan teliti, semua ketua-ketua UMNO ini kaya raya. Semua kekayaan mereka datang dari UMNO yang tidak dikembalikan kepada rakyat bawahan.

8) Inilah penyakit UMNO P.Pinang yang sebenarnya. Jangan terkejut jika dikatakan bahawa ada pemimpin kanan UMNO negeri ini pernah berkata, "tak perlu buat kerja teruk-teruk kerana kalau tak buat kerja sekalipun, elaun dan gaji tetap akan masuk dari Pusat seperti biasa".

Lapan perkara di atas di akui oleh blogger umnoApco ini.

Gua bukannya nak promote blog beliau, tetapi itulah hakikatnya bahawa perjuangan diorang selama ini bagi memporak-perandakan Kerajaan Negeri Pulau Pinang adalah hasil daripada fitnah semata-mata, tanpa sebarang fakta dan bukti yang kukuh, dan kini umnoApco Pulau Pinang sudah kehabisan modal bagi menentang Kerajaan PR Penang, sebab itulah mereka semakin lemah dan layu hingga membuatkan para pejuang siber mereka marah dan kecewa.

Pada intro n3 beliau ada mengatakan Kerajaan DAP sebuah kerajaan zalim... hahaha... kat mana yang dikatakan zalim itu...??? Apakah segala bentuk bantuan kepada rakyat dan kakitangan kerajaan negeri di katakan zalim...??? Apakah segala bentuk bantuan dan kenaikkan gaji kepada guru2 agama di katakan zalim...???

Sudah menjadi dasar umnoApco setiap kebajikan kepada rakyat di anggap zalim, penindasan dan merampas tanah orang melayu di Pulau Pinang pada zaman Gerakan memerintah nak di definasikan sebagai apa pula yeaaa...????

Dan dari lapan perkara di atas juga, kita dah boleh nampak apa yang diperkatakan terhadap umnoApco itu adalah benar... tiada yang tidak benar semata-mata benar belaka... hahaha... itulah sikap mereka, sakau duit rakyat untuk kepentingan poket dan kroni2 mereka...

Jika perkara ini datangnya dari gua mungkin lu orang akan kata sebagai fitnah, sebab gua memang anti dan benci teramat sangat kepada parti haramjadah umnoApco yahudi laknatullah ini. Tetapi kali ini ianya di akui sendiri oleh blogger umnoApco... lagi lu orang mau sokong umnoApco ka.... hahaha... sokong membawa rebahlah jawapnya....

Dari n3 blog beliau juga lu orang boleh menilai betapa jijiknya umnoApco itu.... dan pandai2 lu oranglah untuk menilaikannya...... pada gua... pi mampuslah dengan umnoapco yahudi laknatullah yang menindas rakyat dan menipu rakyat.... celakalah buat selama-lamanya....

Dan harus di ingat juga... perangai umnoApco seperti yang diperkatakan itu bukan hanya di Pulau Pinang sahaja... tetapi berlaku di setiap pelosok seluruh Malaysia di mana ada umnoApco di situlah ramai rakyat yang merempat....


Jadi katakan ini pada umnoApco dan barisan najis nasional....

1 IkutSukaLu...::

New Hope Monday, December 20, 2010 5:46:00 PM  

claim (tipu) duit rakyat dari pemimpin sampai penjawat awam perangai sama kan

ASET TETAP AMENO

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP