IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Sumber Dari Agensi Berita Fakap.

>> Thursday, October 07, 2010


Setelah bermesyuarat dengan Malaikat, Jin dan Iblis bagi menghadapi Pilihanraya Kecil Galas yang bakal berlangsung tak lama lagi. Setelah puas bertikam lidah dung... dang.. dung... dang... maka Iblis telah menawarkan tangannya kepada budak yang bernama Rahimi Osman.

Mesyuarat yang di adakan di langit ke tujuh itu di pengerusikan oleh Ayah Pin, kerana beliau telah di wakilkan untuk menjadi Ketua Kerajaan Langit dan seorang umnoapco Terengganu tegar yang jika diikutkan kalau hidup di zaman Nabi, ianya sudah murtad dan wajib di hukum pancung kepalanya.

Memandangkan beliau hidup dalam zaman umnoapco... dan seorang penyokong kuat umnoapco... so paham-paham jelah, polis pun tak berani nak sentuh... hanya di arahkan untuk perhatikan saja... apatah lagi Jabatan Agama Islam Terengganu... dah jadi macam anak beranak Iblis... iaitu syaitan2 yang bisu.

Dalam mesyuarat tersebut juga menyentuh hal kenaikkan harga susu, di mana ianya membuatkan Ayah Pin kurang senang kerana akan menyukarkan para pengikutnya untuk membeli susu buat air basuh kaki beliau dan untuk di minum para pengikutnya yang bangang dan bodoh macam keldai.

Sumber dari Agensi Berita Fakap.

10 IkutSukaLu...::

Anonymous,  Thursday, October 07, 2010 10:50:00 PM  

Latiffa Koyak Kutty the creep of PKR.


Seasoned Warrior

hj jamaludin/YamahaR6,  Thursday, October 07, 2010 10:52:00 PM  

Salam Bro ISA
Ayah Pin da meeting , lu punya meeting bila mahu update la?

Pakwe Tiz Zaqyah Thursday, October 07, 2010 11:01:00 PM  

ahahaha harga susu naik...AYAH PIN mesti tension!!!!!! ahahahahahaa..jangn risau..najib sponsor 1 malaysia... ahahahaha

Pak Oncu Thursday, October 07, 2010 11:17:00 PM  

Tanpa Nama, Khamis, Oktober 07, 2010 10:50:00 PM ( lu lagi bacul , sawan dan no kote ) berani bubuh lah nama samaran ke nama tiruan ke !!! hahahahahhaha

teratailiar Thursday, October 07, 2010 11:47:00 PM  

kah kah kah
habih takat tu jer lah si anon atas tu...
tipikal puak2 keris telanjang...

Isa Friday, October 08, 2010 12:56:00 AM  

hj jamaludin (ori/palsu);

bila lu nak organise, malaikat, jin dan iblis dah tak sabar nak meeting nih...

Isa Friday, October 08, 2010 12:57:00 AM  

Pakwe Tiz Zaqyah;

Tiz Zaqyah lagi tension bro....

Isa Friday, October 08, 2010 12:58:00 AM  

Pak Oncu;

Jangan di layan mangkok jamban tu...

Isa Friday, October 08, 2010 12:59:00 AM  

teratailiar;

puak2 keris telanjang tu.. mana ada teloq bro...

hahaha.. dah telanjang pun tak nampak teloq... apa makna tu...

Alkafaza Sunday, October 10, 2010 5:04:00 PM  

Spesis spesen roti najib kot ? roti tak dak teloq.... kah kah kah kah kahaktuiiiih !!!!!

Dah 2 tahun aku tak terasa ada PM kat negaraku tercinta ni...

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP