IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Innalillah....!!!!

>> Sunday, October 17, 2010

Ha..ha..ha....

Peduli apa gua.... kalau mampus terus pun bagus jugak... ada PRK lagi... hahaha...

Lain kali jangan gedebe... orang menyampah orang menyumpah sekarang lu sudah jadi sampah... hahaha...

Itu baru tarik gelaran.... hahaha... kalau tarik oksigen... apa macam...???

ha..ha...ha... innalillah....

9 IkutSukaLu...::

PO Sunday, October 17, 2010 3:21:00 PM  

yes PRK Pasir Perak lah pulak... hahahhahahahahahah mampos kau di makan cacing !!!!!!!

cicit ngah layor Sunday, October 17, 2010 3:36:00 PM  

Jangan komer gelak ataih musibah yg menimper diri org lain.Esok2 kalau komer pulak kener mcm tu,org lain bertepok tangan,aper ghaser komer?Bukti dah ader didepan mater,komer pon dah sedier maklom.Itu leeeeer...Bior berdoser asaikan bergayer...

Isa Sunday, October 17, 2010 5:47:00 PM  

PO;

Seronok tu kalau PRK kat Pasir Perak.... hahaha...

Lu ada oksigen xtra takkkk..???

Isa Sunday, October 17, 2010 5:48:00 PM  

cicit ngah layor;

Orang berbudi kita berbahasa, orang kurang ajaq, kita bagi penerajang jelah....

apa mau hormat spesies macam tuuuu.... pi mampuih ler....

Kerajaan Rakyat Sunday, October 17, 2010 6:09:00 PM  

Salaam bro,

Lu buat gua terkojot!! ... Tapi mana tau ... 3 serangkai .. ke Pasir Mas la kita bro..

Baca Yasin dulu ....

Anonymous,  Sunday, October 17, 2010 10:56:00 PM  

Aku rasa kojol juga katak ni,,,,,semua orang asyik menyumpah dia aja.....MATI KATAK,

Anonymous,  Sunday, October 17, 2010 11:19:00 PM  

aku xsabar nak blk mengundi kat pasir mas..aku anak jati pasir mas,dun chetok..

Lang Monday, October 18, 2010 12:04:00 AM  

salam bro,

tu le... jgn le sombong sangat mcm dielah segala2nya pejuang, kuat mcm tongkat ali.... tuhan usik sikit saja salur jantung... mampu ke berjuang lawan kuasa yg maha kuasa?

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP