IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Doakan Raja Katak Selamat, Semoga Insaf Dan Bersara Dari Politik.

>> Monday, October 18, 2010

Kalau lu orang sebut jer... nama2 seperti Nazri Aziz, Rais Yatim, Shapie Bedal, Mat Sembab, Najib Nazak, Bghahim Ali, MahaFiraun dan ramai lagi nama2 dari puak2 umnoapco spesies menyondol dan melahap gheta benda rakyat nih... gua amat menyampah sekali. Dan gua juga mohon maaf kepada nama2 yang tak sempat gua sebutkan disini.... jangan kecik hati... ada kesempatan gua akan kutuk lu orang lagi... sebab lu orang memang spesies lanun dan perompak terkutuk..... ha..ha..ha....

Dan sekarang ni... nama si Raja Katak tengah hot gileeerrrr.... pasal gelaran "Datuk" di tarik balik. Dia memang terkenal dengan sifat ultramelayu kurang ajar dan orang kelantan kata "Gedebe". Kalau timbul jer... kisah dia... perghhh... akan menjadi lauk untuk gua kutuk dia kow-kow sat punyeeeeaaaarrrr.....

Gua bukannya takda perasaan dan hati, gua pun simpati jugak dengan nasib yang menimpa dirinya, tetapi disebabkan sikapnya yang rasis dan tak paham apa itu 1Malaysia, dengan perangai samseng kampung dusun yang tak bertempat, mulut macam sundal dan terlebih lagi kerana mengkhianati kepercayaan untuk bertanding di pentas PAS yang akhirnya dia tikam tanpa rasa simpati dan belas kasihan. Haramjadah punya mangkuk ayun tu.... lebih baik bagi dialog Nyonya Mansor dikuburannya Sabariah pada katak tuuuu.... oopppsss... dah jadi pun.... kah..kah..kah....

Walau apa pun gua ucapkan semoga dia berjaya menjalani operasi/pembedahan pintasan jantung hari ini, dan semoga cepat sembuh.

Kalau dah sembuh tu... masih lagi tak insaf dan tegar dengan sikap lamanya, memang gua sumpah supaya dia kojol jelah lepas nih.... lebih baik mampus daripada menyusahkan masyarakat Malaysia. Untung sabut orang Pasir Mas berpesta sakan dengan PRK... untung batu... nak buat camna.. dah dia tak kojol lagi... tunggu jelah PRU-13.... hahahaha....

Gua dengar cerita ramai juga yang menghadiri majlis solat hajat mendoakan beliau semalam, anggaran dalam 50'000 orang yang membanjiri Hotel De Palma, FRU dan Polis berebut2 dengan orang ramai untuk merapatkan saf.... cuma Sultan Perkasa jer... yang tak nampak batang hidung sampai ke sudah... mungkin masih tersungkur lagi agaknya....

Di bawah ni gambar orang ramai yang sememangnya ramai gilerrrr.... wa cakap lu di hadapan Hotel De Palma semalam...

Selebihnya kalau lu orang nak tengok gambar tu... klik jer... kat sini, memang ramai kan....???

p/s: Bila bercakap tak ingat dunia.... sekali Allah baru test saluran jantung tersumbat dah mengelabah katak... nasib tak gol.... kalau tidak jadi badigol laaaaa..., tapi bagus jugak..., sekurangnya tiga empat bulan mendatang nih... tak dengar suara dia melalak memangil hujan..... kah..kah..kah.....

4 IkutSukaLu...::

Kerajaan Rakyat Monday, October 18, 2010 2:31:00 AM  

Salaam bro,

Gua dengar cerita blogger Ikut Suka Aku ...
kat saf depan sekali masa solat hajat tu ...
minta penjelasan...

kalau tak betul... hahaha ...
kalau betul ... hehehe

Isa Monday, October 18, 2010 9:14:00 AM  

Kerajaan Rakyat,

Gua jadi Imam la... hahaha....

opisboi Monday, October 18, 2010 12:53:00 PM  

lu jadi imam jangan salah doa udah le nanti mengamuk perkosa

Isa Monday, October 18, 2010 1:10:00 PM  

opisboi,

Lu macam tau jer... nawaitu gua... hahaha...

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP