IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Adakah Lu... Seorang Suami Yang ????

>> Friday, October 08, 2010

Haaa.... lu orang senaraikanlah.., lu orang dalam kategori suami yang bagaimana.... ha..ha...ha... (sori ekkk... list nih panjang sangat..., tetapi menepati ragam rumahtangga.. kih..kih..kih...). Lepas baca tu.. pandai-pandai lu oranglah nak adjust mana yang patut... sebab bukan semua manusia tu perfect... betul tak...????

(Hj Jamaludin dikecualikan membaca.... kah..kah..kah.... logout cepat... jangan teruskan....)

Para isteri pula yang membaca n3 ini... print out dan bagi kat laki lu orang semua... ajak berbincang, jangan pendam jer... nanti meletup susah beb...., alaaahhhh... lu orang layan jelah senarai kat bawah tu... untuk kebaikkan bersama.. gua sekadar berkongsi jer... kalau pergi kaunseling kena bayar ribu riban beb..., ni gua bagi free jer....

1.Suami patut lebih ceria semasa melakukan seks.
2.Makan malam bersama dan bersuap-suapan makan ke mulut pasangan sebelum melakukannya.
3.Tidak suka suami menghimpit kerana sukar bernafas.
4.Gembira jika inzal tapi tak perlu inzal untuk merasa puas, asalkan suami dapat beri kemesraan.
5.Tidak suka suami yang pentingkan diri sendiri. Suka suami yang ambil berat tentang kehendak pasangan.
6.Gembira jika suami dapat menenangkan hatinya sebelum melakukannya.
7.Suka jika suami melayaninya seolah-olah mereka melakukannya buat pertama kali. Suami itu patut mengasihi serta lemah-lembut.
8.Lebih suka disentuh dan dirangkul berbanding inzal bila melakukannya.
9.Gembira jika boleh memberitahu suami apakah perasaannya bila melakukannya dan suami itu memahaminya.
10.Suka hatinya bila suami berkata bahawa dirinya cantik menawan.
11.Perlukan masa untuk menyegarkan badan serta berdandan sebelum melakukannya.
12.Tidak suka melakukannya dalam keadaan yang tergopoh-gapah.
13.Suka jika suami mengejutkannya dari tidur dengan cara mencium tubuhnya.
14.Merasa gembira bila suami memuji bahagian demi bahagian dari tubuhnya.
15.Gemar melakukan diwaktu pagi.
16.Suka berendam dalam air sebelum melakukannya.
18.Gembira jika dipanggil dengan nama-nama manja sebelum melakukannya.
19.Benci bila melakukannya setelah selesai saja makan malam.
20.Tidak suka suami yang gelojoh di atas ranjang, sepatutnya bertenang dan jangan terkejar-kejar tidak tentu hala.
21.Tidak akan merasa jemu mendengar suami memuji betapa jelitanya dia.
22.Gembira jika suami menumpukan perhatian pada dirinya bila melakukannya, bukan pada benda lain.
23.Tidak suka jika suami memakai minyak wangi yang tidak sedap baunya.
24.Suka jika suami memberitahunya apakah yang telah dilakukannya dengan betul, bukan hanya kesalahannya.
25.Gemar jika suami yang membukakan pakaiannya.
26.Suka berjanji dulu pada hari bila dan waktu bila mahu melakukannya, dan janji itu perlu ditunaikan.
27.Gembira jika suami menunjukkan kasih sayang setelah melakukannya melebihi masa sebelumnya.
28.Suka melakukannya dalam suasana udara yang hangat.
29.Gemar hanya melakukan di atas ranjang.
30.Tidak gemar bila suami menunjukkan kegagahan dan kekerasan semasa melakukannya.
31.Gembira mendengar sesuatu yang menghairahkan dikatakan oleh suami sebelum melakukannya.
32.Tidak suka jika suami membawa makanan ke ranjang.
33.Tidak suka melakukannya jika malam sudah terlalu lewat.
34.Tidak gemar bila suami melakukan cara yang sama saja setiap kali bersama.
35.Gemar jika suami membelai-belai rambutnya sebelum melakukannya.
36.Benci bila suami terus mencabut keluar zakarnya sebaik saja inzal.
37.Gembira jika suami berkata dengannya pada masa itu dengan nada suara yang rendah dan dalam.
38.Tidak suka pada suami yang memaksa.
39.Suka jika suami meniup-niupkan nafas yang hangat ke telinganya.
40.Suka suami yang berterus-terang apakah kelemahan suami itu dari sudut seks.
41.Tidak suka suami yang serta-merta mahu memulakannya tanpa ringan-ringan.
42.Gembira jika jari kakinya diurut terlebih dahulu.
43.Tidak suka suami yang melakukannya sebelum suami itu mandi.
44.Tidak suka suami yang mencakar-cakar tubuhnya dengan rakus.
45.Gemar jika suami berada di atas dan mengawal aktiviti.
46.Tidak suka melakukannya bila anak-anak masih jaga atau ada di rumah.
47.Suka dan akan melayani sepenuh hati suami yang kuat bekerja mencari nafkah untuk keluarga.
48.Gemar menunggu melakukannya dalam keadaan cahaya terang.
49.Gembira melakukannya sambil muzik lembut berkumandang.
50.Gemar jika suami melakukannya dengan lemah-lembut dan perlahan.
51.Suka jika suami menghadiahkan padanya bunga.
52.Gemar jika suami tunjukkan kasih sayang yang tinggi semasa melakukannya.
53.Menganggap rahsia seks ialah kejujuran.
54.Sama ada inzal atau tidak dan berapa kali inzal tidak penting.
55.Adakalanya mahu memberi, adakalanya hanya mahu menerima.
56.Gemar disentuh sebelum, ketika, setelah dan luar masa melakukan seks.
57.Gembira jika suami menjilat sekitar payudara kemudian meniupnya dengan lembut.
58.Suka jika suami itu merasa bangga ketika bersamanya.
59.Perlukan perhatian dan masa.
60.Suka jika ia dapat berterusan sepanjang malam.
61.Gembira sekiranya suami menyatakan perasaan nikmatnya bila melakukannya.
62.Suka jika zakar disorong lambat dan ditarik dengan cepat semasa dayungan.
63.Gemar jika suami peka kepada kehendak dan perasaannya.
64.Suka jika berpegangan dan berpimpin tangan.
65.Suka sekiranya seks itu menjadi menifestasi cinta.
66.Gembira diperlakukan dengan kasar.
67.Tidak gemar jika seks di anggap oleh suami sebagai rutin kerana itu tidak menyeronokkan.
68.Gemar meraba dan diraba hingga tidak tertahan lagi kegelian.
69.Selepas melakukannya suka tidur di dalam rangkulan suami.
70.Suka jika suami melakukan sesuatu yang memeranjatkan di ranjang.
71.Gembira kerana suami melakukannya bersamanya setiap hari dengan kata dan layanan yang baik.
72.Suka jika suami menggunakan tangannya untuk menjelajah ke seluruh tubuhnya dan betisnya dibelai.
73.Tidak pernah masuk tidur dengan keadaan marah atau bosan, semua masalah diselesaikan dahulu.
74.Gemar jari-jarinya disedut oleh suami.
75.Seks patut mengembirakan bukan sesuatu yang menyedihkan hati.
76.Mesti mahukan inzal bila melakukannya.
77.Suka meletak bantal di bawah pinggul bila melakukannya dalam keadaan suami di atas dan dia baring terlentang.
78.Gemarkan posisi-posisi baru.
79.Suka jika payudara diramas dengan lemah-lembut seolah-olah menjaganya jangan pecah.
80.Rasa istimewa bila suami memberikan perhatian yang tidak berbelah bagi.
81.Tidak sudi kepada suami yang tidak mempunyai perasaan kepadanya.
82.Semasa di ranjang mahu dianggap sebagai wanita sempurna segala segi.
83.Suami yang lemah-lembut dan baik hati menjadi idaman.
84.Melakukannya di tempat ganjil menjadi hobi.
85.Sanggup menjadi hamba seks suami asalkan suami pun begitu.
86.Lebih lama suami bersabar sebelum memulakannya, lebih cepat wanita inzal.
87.Mahu tahu apa yang suami tertarik dengan dirinya.
88.Suka suami yang bersopan.
89.Lebih suka jika suami tunjukkan kasih sayang dengan cara bukan seksual.
90.Suka jika dapat tentukan sendiri masa untuk melakukannya, tidak hanya suami sahaja.
91.Saya tidak mahu seks, saya mahu memadu cinta.
92.Gembira jika suami menyuruhnya memainkan peranan aktif sekali-sekala.
93.Suka suami yang bersabar.
94.Gemar bergurau senda selepas melakukannya dan anggap itulah paduan cinta yang sebenar.
95.Suka cara yang berbeza-beza.
96.Gemar jika dicium lembut sambil masuk ke kamar.
97.Rasa selesa dan selamat melakukannya dengan suami yang setia.
98.Benci bila suami menolak ajakannya.
99.Gemar jika suami memegang tangannya sambil masuk ke kamar.
Amacam.... boleh adjust tak...??? Semoga lu orang semua berbahagia....

6 IkutSukaLu...::

hj jamaludin,  Friday, October 08, 2010 1:37:00 AM  

Bismilah Hir Rahman Nir Rahim
Salam BRO ISA
Lu punya N3 pun larang gua masuk , tadi d N3 Pak Long pun gua d larang masuk. Macam ada pakatan nak ketepikan gua nampak? Tak apa lah gua nak pi kat Bro baginda pulak . Sampai hati weeeeeeeeeeek!

Isa Friday, October 08, 2010 1:48:00 AM  

hj jamaludin (palsu/ori)

Sebab kami sayang kat lu... pasal tu dilarang masuk... hahaha...

Isa Friday, October 08, 2010 2:24:00 AM  

Salam Dr.

Perkara2 yang terlepas pandang di sebabkan ego si suami, dan pendam perasaan si isteri...

ha..ha..ha..

Lang Saturday, October 09, 2010 1:36:00 AM  

salam bro,

ini mcm 25% tuan penasihat jek...

tapi betul jugak tu... makin lama jadi suami hingat makin pro... rupenya makin jadi prosak kasih sayang...

manusia bernama lelaki ni kena selalu dikasi hingat...

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP