IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Ibrahim Katak Tidak Perkasa Lagi...

>> Thursday, July 01, 2010

"Orang biadab tidak layak berada dalam Kabinet."

Perghhh... itulah kenyataan keras Presiden Perkasa, kepada Timbalan Menteri Pelajaran, Datuk Dr. Wee Ka Siong yang dianggapnya tidak memahami perlembagaan negara.

Hebat... hebat sungguh kenyataan Beghahim Ali terhadap Ketua Pemuda MCA ini. Sembang kedai kopi ada yang berkata ketika Ibrahim membuat kenyataan itu elok juga diberikan cermin kepadanya supaya boleh dia cerminkan dirinya terlebih dahulu, kerana si Raja Katak ni lebih biadap dari Wee Ka Siong.

Justeru itu, apa yang diperkatakan oleh Wee Ka Siong adalah fakta. Wee tidak menyarankan agar pinjaman MARA di tarik balik, Wee cuma membandingkan apa yang dikempenkan oleh Najib Nazak, iaitu gagasan 1 Malaysia. Itu saja, dan sejak bila pula Melayu menjadi sensitif.

Bagi KJ pulak, nasihat mudah teruskan saja perjuangan dan apa yang beliau rasakan benar. Jika KJ tidak mempertahankan Wee Ka Siong yang diserang oleh sawan gila babi si Raja Katak baru baru ini, tentu sekali sudah ada perbalahan di antara Pemuda UMNO dan juga Pemuda MCA.

Si Raja Katak tu peduli apa, dia bukan ahli UMNO dan dia bertanding pun atas tiket PAS dan tidak tahu mengenang budi dan jasa yang diberikan oleh PAS, malahan di serangnya pula, tambahan lagi katak ni dah tidak berparti. Apa yang dia peduli kalau ada pergaduhan antara komponen parti. (Bagi gua... kalau gaduh pun bagus jugak.. ha..ha..ha.. cepat sikit jahanam.)

PERKASA ditubuhkan untuk kepentingan politiknya kerana dia sudah sampai ke penghujung longkang, cuma menunggu masa untuk masuk ke lubang taik dan sudah tidak boleh melompat lagi.

Jadi Agendanya melalui Perkasa hanya menyebut akan nasib Melayu (bangsa) sajalah untuk meraih sokongan dan simpati karier politiknya yang dah makin nak mampus tu. Hanya melayu2 bangang dan bodoh sahaja yang menyokong perjuangan Perkasa.

Lu orang rasa... si biadap ni yang selalu bercakap dan menghasut soal perkauman ni.. patut di ISA kan atau tidak..., kenapa tiada tindakan dari KDN...? Mengapa masih si biarkan si katak ini terus bebas melompat dan melolong...

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP