IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Ini Lawak Jer.....!!!!

>> Monday, December 29, 2014

Ini lawak jer tau.... jangan stress2 ok....

Except from 'Hawaii Five Tee Off'.
Episode - Diplomacy Golf

In the hotel room:

Jibby: We have to short cut our vacation, cant fly to LA, Indianapolis, New York, London, Paris, Dubai before new year.

Rossy: No...!!!!
You go home, people want you to be at home, not me.... People's don't like me, remember..????

Jibby: Please, what will be the people's reactions to see that you are not around with me visiting those flood victims. we are the nation's first couple. How would I say if they asked..????

Rossy: I have planned this vacation about a year, since our last new year sojourn in Sydney and LA, twice celebrating new year 2014. I cant just cut short my dream vacation, maybe our last vacation with people's money...!!!!

Jibby: There is only one jet....
either you come home with me or take a commercial flight.

Rossy: The jet has been booked and all flights have been confirmed. You take the commercial flight, as you fly alone. I am taking the whole entourage to LA.



Jibby: dont be selfish...!!!!

Rossy: Huh...!!!!
You like selfie, not me...!!!!

Muakakakaa., ada nampak kelibat Rossy dalam lawatan Najib di Kelantak tak.. di manakah Rossy... awak kat mana... awak kat mana..!!!!



Betul kata Rossy.... laki dia memang kaki selfie dan syok sendiri... dan berbanggalah kita mempunyai Perdana Menteri yang syok sendiri dengan apa yang dia lakukan..... hahahahaha.... klik sini...

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP