IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Tragedi Proton... Taubat Tak Mau...!!!!

>> Saturday, November 29, 2014

Gua berasa amat pelik dengan sikap segelintir manusia yang tak serik2 dengan jenama Proton kereta nasional negara kononnya.... hahahaha...

Pelbagai rungutan dan aduan yang kita dengar berkaitan kereta haprak nih..., harga dah la mahal kualiti macam cibai.... daripada beli jenama proton lebih baik tambah duit sikit lagi beli jenama luar negara lagi berbaloi dan nampak nilai duit yang kita keluarkan.

Puak2 yang syok sendiri dalam Proton tu ingat rakyat atau pembeli kereta diorang tu bayar harga kereta Proton yang mahal tu dengan duit monopoly atau saidina agaknya, tu yang diorang main cincai jer....

Gua anak beranak dah puluhan tahun boikot jenama Proton, bukannya nak berlagak dan bukannya tak patriotik tetapi kami sekeluarga tahu bagaimana peritnya mencari duit dan setiap barangan yang dibeli itu biarlah berbaloi dan bernilai dengan duit yang dikeluarkan.

Dari segi pusat servis pulak..... hehehehe.... lebih baik selenggara kandang babi daripada selenggara kereta Proton di Pusat Servis Proton.... ini bukan cerita yang jarang2 di dengar, cubalah tanya sesiapa sahaja yang pernah berurusan dengan Pusat Servis Proton.... pasti ceritanya yang negatif memanjang. Bab Pusat Servis nih... selalunya melibatkan bangsa yang bekerja di Pusat itu dan majoritinya adalah bangsa pemalas dan munafik.... hahahaha....

Bab sparepart pulak.. jangan citer aaarrrr...., lebih mahal daripada kereta2 jenama luar.... hahahaha... Proton ni spesies sanggap duit rakyat/pembeli. Kepada sesiapa yang ada cita2 nak beli kereta jauhkanlah diri lu orang daripada terbeli kereta Proton.... ini jenama low class and low kualiti....

Salah satu buktinya... baca link kat bawah tu...

Tragedi Proton Yang Celaka.

Sepatutnya lambang/emblem Proton tu digantikan dengan lambang/emblem di bawah nih.... baru sesuai dengan kerendahan kualitinya dan harga yang mahal nak mampus tuuuuu..... hahahaha....


Pi mampus laaaa.... dengan jenama proton....!!!!

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP