IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Suaranya.... Bergetar Kalbu beb....!!!!

>> Thursday, November 13, 2014



Malam ni tak mau cerita apa2....
Nak bermeditasi.... mengenang liku ranjau kehidupan selama lebih 50 tahun hidup dalam dunia yang fana ini. Manalah tau... kot tidur malam ni... adalah tidur dunia yang terakhir, pabila bangun dari tidur nanti bangun berselimut putih membaluti diri, masa keluar dari kandut gelap dulu di sambut dengan tangisan, dah masuk lubang gelap di iringi dengan tangisan juga. 

Perghhhhh.... lu orang tak berasa gerun ke... jika sedar dan bangun dari tidur raba punya raba apasal gelap semacam jer... pastu baru sedar dan berdetik dalam hati... "laaaa.... aku dah mati rupanya..." masa tu rasa mengelabah tak.... jeng... jeng... jeng... bayangkan suasana tu terjadi pada lu orang sekarang.... hahahaha.... gua dah meremang bulu roma nih... takut beb... takuttttt.... gua takut perkara tu terjadi pada diri gua... mungkin malam ni... esok... lusa... tulat... tonggeng langgang wa cakap luuuu....

Lu orang tak rasa takut ke... tak gerun ke... atau memang tak pernah terbayangkan yang diri lu orang tiba2 dah berada dalam Alam Barzakh..... ambil masa 5 saat kosongkan fikiran dan pejamkan mata pastu bayangkan lu orang bangun dari tidur dan mendapati diri lu orang duduk dalam lubang kubuuuuuuuuurrrrrrr..... apa perasaan lu orang masa tuuuu...

Walau apa sekalipun gua tetap nak puji suara ciptaan Allah pada awek baju biru tu memang sodap di dengar... lupa jap cerita kematian nih.... minta nyawa... minta nyawa... minta sambung nyawa.... minta tanbah nyawa.... gua nak menikmati keindahan alam dunia sepuasnya...!!!!

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP