IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Sepatutnya Dah Lama Hukum Tembak Sampai Mati.

>> Thursday, February 20, 2014

Kenyataan-kenyataan daripada para pembentang kertas kerja Seminar Pemikiran Kassim Ahmad: Suatu Penilaian pada 15 dan 16 Februari 2014 anjuran Ahli Jawatankuasa Sahabat Pena Pak Kassim di Yayasan Kepimpinan Perdana, Putrajaya, khususnya berkaitan isu-isu agama adalah seperti yang berikut:

- Mempertikaikan dua kalimah syahadah dengan menganggap syahadah yang kedua sebagai mendewa-dewakan Nabi Muhammad SAW.

- Mempertikaikan rambut sebagai aurat wanita dan memperlekeh wanita yang berhijab.

- Mempertikaikan kredibiliti ulama dan menyamakan ulama sebagai kasta paderi.

- Mempertikaikan hadith sebagai sumber hukum dan menuduh Imam Shafi’e yang memulakan doktrin baru dengan menyatakan hadith sebagai satu sumber hukum sama seperti al-Quran

- Mentafsirkan semula al-Quran berdasarkan logik semata-mata dan menolak tafsiran ulama terdahulu

- Mengiktiraf Kod 19 oleh Rashad Khalifa sebagai pentafsir al-Quran bagi menggantikan hadith

- Cadangan membuat surat untuk memohon pihak KDN menarik semula pengharaman buku-buku tulisan Kassim Ahmad
Pihak JAKIM kata diorang memandang serius perkara ini, so... kita tengoklah nanti betapa seriusnya JAKIM.... hahahaha...

Sepatutnya... dari awal penerbitan buku Kassim Ahmad dulu lagi malaun nih dah kena tembak sampai mampus, tapi keraaaaaaajaan Malaysia yang kononnya martabatkan Agama Islam lembab dan bangang untuk mengambil tindakan.

Harusanasini.... hairan...???
Ini orang bikin lawak.... sekejap hairan sekejap tak hairan..., ini orang dia punya pendirian tak konsisten dalam urusan Agama..., menyampuk apabila ada kepentingan sahaja... lu hentam Mahadead lu cari penyakit, banyak berani haaaa.... hahahahaha....

Puak2 umno laknatullah pulak... lu orang taknak sembelih kepala itik pulak ke...., mana teloq lu orang dalam kes pertahankan Agama nih..., lu orang punya pegangan agama sama jer tak konsisten dengan Harusanasini. Pembela Agama la sangat... citttt... macam haramjadah jer... lakonan Pembela Agama lu orang...


Mahadead semua orang dah tau.... dia nih ada ciri2 Kamal Attaturk Malaysia, pasai tu tak mampus2 lagi sampai la ni.... tengok anak beranak dia sudah laaaaa..., itu tak termasuk lagi senarai penghinaan dia terhadap Agama dan RasulNYA... ini orang tua layak jadi pemimpin ke neraka. Jahanam lagi menjahanamkan... elok di campak dalam neraka jahanam (jika berdasarkan kenyataan2nya selama ini terhadap hukum hakam Islam)... Bapak Murtad SeMalaysia.... hahahaha... 

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP