IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Hidup Melayu... Hidup Melayu... Hampeh...!!!!

>> Wednesday, December 04, 2013

Candi Lembah Bujang yang berusia lebih 1 millenium masih belum digazetkan sebagai tapak sejarah..???

Apakah sebenarnya ini...????

Selama lebih 56 tahun merdeka masih tidak sempat menggazetkan Lembah Bujang sebagai tapak sejarah..??? What the F**K... yang Keraaaaaaajaan BN buat selama ini. Sedangkan pelbagai Kementerian bersilih ganti... last sekali dan terkini Kementerian Pelancongan dan Kebudayaan, Menterinya.... buat apa haaaaa..... nak harapkan Rais Yatim.. dia pun dah mampuih, sembang bagai nak rak masa jadi Menteri dulu... habuk pun tarak...

Perkara nih sesuatu yang sangat umum dan terdapat dalam buku2 teks sejarah sekolah. Apakah nak ditunggu bahan sejarah seperti Candi Lembah Bujang ini dirobohkan, kemudian baru terhegeh2 nak melalak....????

Nah..., sekarang baru padan muka lu orang, bahan sejarah sudah roboh... muakakakaaaaa...., apa pun takda gunanya lagi


Hidup Melayu.... Hidup Melayu... Hidup Melayu.... melalaknya penjulang keris bogel umno... yang perjuangkan bangsa selama ini... hahahaha...

Woiii... Mukhriz.... Lembah Bujang dah hancoq... ni kat Kota Kuala Muda ada pintu gerbang sejarah Kerajaan Lama Kedah, inipun bahan sejarah jugak, kalau hang nak biaq hancoq pun... hang punya suka laaaaa.... hahahaha... hang kan MB Kedah la ni....

Kota Kuala Muda
Kota Kuala Muda terletak di pekan Kuala Muda berhampiran dengan Sungai Mas dan Kuala Sungai Muda. Kota ini dibina pada abad ke-17 dan 18. Ianya pernah menjadi tempat bersemayam Sultan Ahmad Tajuddin Halim Shah, setelah ibu negeri dipindahkan dari Kota Setar ke Kuala Muda. Tujuan perpindahan itu ialah untuk mengelakkan ancaman serangan Siam.

Yang sebenarnya... pintu gerbang tu dah lama roboh dan hanya tinggal serpihannya sahaja... apa  yang BN/umno buat selama ini pun gua tak tau laaaa... lu orang nilaikanlah sendiri... Melayu la sangat... nak jaga bangsa la sangat.... hampeh.... 

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP