IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Surat Terakhir Altantuya...!!!!

>> Friday, August 23, 2013

Selepas Jumaat tadi gua berkereta melalui jalan Bukit Cerakah, tiba2 ada sorang pompuan tahan kereta gua... apalagi gua pun berhenti aaaaa... awek cun tuuuuu... rupa gayanya macam model wa cakap luuuuuu...

Gua turunkan tingkap kereta and say hello... sebab nampak macam bukan orang melayu, dari raut wajah macam cina... dengan putih melepaknya... perghhhh... sebab tu gua tak berani bagi salam. Just say hello pun dah memadai kan...

Dia hanya tersenyum, dan menghulurkan satu envelope... "duit raya kaaa...???" tanya gua. Dia menggelengkan kepala, fuyoooo... dia punya senyuman bikin jantung gua teruja laaaaa.... perghhhh...., dia kata "sampai rumah... baca.." lepas tu dia terus blah berlenggang baeeekkkk... punya berjalan masuk ke hutan..., gua pulak macam kena pukau hanya tengok jer... tanpa berkata apa-apa..

Selepas awek tu hilang dari pandangan, baru gua tersedar... apa jadahnya gua buat kat tepi hutan nih..., tekan minyak terus balik rumah. Selesai semua urusan di rumah baru gua teringatkan surat tadi..., cepat2 gua pergi ke kereta dan surat tu ada kat atas seat kiri. Gua ambil dan baca sambil berjalan masuk rumah...

Sekarang nih gua nak berkongsi isi kandungan surat tu dengan lu orang semua..., bunyinya seperti di bawah...; 

Hello... Hello... Hello....

Nama saya Altantuya Sharip Doll, saya masuk ke Malaysia melalui hutan bakau sebagai pendatang asing, sebab itu nama saya tiada dalam rekod Imigresen Malaysia. Sewaktu di Malaysia saya berjaya menyeludup keluar bahan letupan C4 daripada depo simpanan senjata api Polis Raja Di Malaysia, dan saya berjaya juga melarikan diri hingga ke Hutan Bukit Cerakah.

Dalam hutan tu, saya menembak diri saya di bahagian rusuk... berharapan dengan satu tembakan saya sudah boleh mati... opppssss... tak mati lagi.. jadi saya tembak untuk kali kedua di bahagian kepala... perghhh... bersepai kepala saya, dan kompom saya dah mati.

Kemudian saya bangun kembali untuk melilitkan tubuh badan saya dengan bahan letupan C4... setelah selesai melilitkan C4, saya pun letupkanlah diri saya hingga berkecai barai... begitulah caranya saya mati.
 

Sumpah wallah takda sesiapa yang membunuh saya, kepada Sirul dan Azilah saya mohon maaf kerana menyusahkan kamu berdua selama ini. Pandai2 jer... Polis, Peguam dan Mahkamah buat cerita menuduh awak berdua membunuh saya, padahal saya sendiri yang bunuh diri sendiri tanpa bantuan sesiapa pun. Dan syukur hari ini awak berdua telah dibebaskan. Dapatlah saya bersemadi dengan AMAN....

Yang benar
Altantuya Sharip Doll
Titipan dari Bkt Cerakah.

23 Augustus 2013
 So... amacam...???? hebat tak gua dapat surat dari pompuan yang mati dengan menembak diri sendiri sampai mati, kemudian setelah mati dia letupkan diri sendiri sampai berkecai.

Kalau gua ceritakan kisah ni pada orang gila... sah... sah... orang gila akan kata gua gila... tetapi itulah hakikat dan kebenarannya yang gua alami sebagai Warganegara Malaysia yang sah.

Lu orang nak percaya atau tidak dengan cerita gua nih... terpulanglah pada diri lu orang sendiri. Kalau tak nak percaya pun tak apa... gua tak marah dan gua tak kisah punnnn....!!!!

p/s: kenapa tajuk posting nih... "Surat Terakhir Altantuya"... betul la tu.... setakat hari ini, inilah surat terakhir yang gua terima dari Altantuya tadi, jika esok ada orang lain pulak terima surat dari Altantuya... bermakna surat gua ini bukan yang terakhir lagi... adios...

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP