IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Jom Sokong Najib Razak...!!!! (ikut tajuk laaa...)

>> Saturday, June 08, 2013

Masa kecik2 dulu... bila orang tanya besar nak jadi apa.. jawapannya polis... hahahaha... bila dah besar tengok polis pun menyampah... hahahaha... terutama sekali bila dengar citer pasal bekas polis spesies papagomo hahahaha... pow duit orang... kaki rasuah.. bla.. bla.. bla...!!!!

Bila remaja pulak... keterujaan nak pukul orang... nak pegang senjata api pelbagai semuanya ada... memandangkan Malaysia ada undang2, maka semuanya tu terbatas beb... tapi ada caranya untuk dapat lesen pukul orang dan pegang senjata api... caranya masuk polis... muakakakakakaaaa,...!!!!

Alhamdulillah... gua tak tergolong dalam spesies makhluk yang teruja pukul orang dan teruja dengan senjata api nih... hahahaha...!!!!

Bagi yang terkandas dalam pelajaran aka bodoh belajar... dan mempunyai keterujaan yang gua maksudkan, mereka2 itu takda pilihan lain pekerjaan selain daripada masuk polis. Jadi secara tak langsung hajat diorang tercapai laaaa.... sebab ada lesen maaaa... untuk belasah orang dan gunakan senjata api... hahahaha...

Maka bermulalah episod polis baik polis jahat..., kalau nak bukti polis jahat... cuba lu orang imbau kembali keganasan polis dalam perhimpunan BERSIH... brutal gileeerrrrrr... wa cakap luuuu....!!!!

Jika nak bukti polis baik pulak... lu orang imbau la pulak serangan2 gangster umno laknatullah terhadap ceramah2 PR serta serangan di Pejabat PKR dan lain2 lagi... polis2 tu buat bodoh jer... sambil tengok puak2 samseng umno laknatullah bermaharajalela... kah... kah.. kah... itu semua polis2 baik tuuuu....

Tragedi tahanan mati dalam lokap bukannya perkara luar biasa di negara kita nih... dah ramai yang terkorban dalam lokap nih, tapi semuanya senyap sepi jer.... haaaaaa... itu semuanya hasil kerja polis2 jahat la tuuuu... spesies yang gua sebutkan di atas tuuuu....


Tapi hari ini apabila Perdana Menteri gua dan lu orang semua berkata "Kerajaan akan pastikan rakyat bebas perasaan takut jenayah", gua macam tak kondifen jer... dengan cakap2 dari mulut longkang dia tuuuu.... hahahaha...!!!!

Setakat cakap jer... anak gua yang belajar darjah satu lagi pandai cakap beb..., yang dirisaukan bukannya rakyat bebas dari perasaan takut jenayah... tapi sekarang ini rakyat takut dengan penjenayah berlesen iaitu polis itu sendiri... ke guane...????
“Tapi memerangi jenayah ini mesti kita lakukan secara terus- menerus dengan komitmen dan kesungguhan sehingga matlamat kita capai,” tambah Najib lagi.

Yupppp... memang betul bro najib woooiiii...., teruskan memerangi jenayah di luar balai polis dan juga dari dalam balai polis... buatlah transformasi kepada semua anggota polis 1Malaysia... sebabnya apa yang gua nampak 95% daripada jumlah anggota polis adalah polis jahat, sedangkan Polis yang baiknya adalah 5% jerrrr....!!!!

Kalau buat bancian kepada rakyat dengan soalannya "Apa yang menakutkan anda, Penjenayah atau Polis..???" maka jawapannya...???? jawapan lu orang gua tak tau laaa....

Jawapan gua spontan jer... "gua takutkan penjenayah yang jadi menteri kdn... hahahaha..." sebabnya... sekarang ni semua polis 1Malaysia dibawah kementerian dia... muakakakakaaaa....!!!!

p/s: gua cukup kesian kepada polis2 yang 5% tuuuu.... disebabkan polis2 yang 95%... nama diorang pun terpalit sama... orang akan pandang polis sebagai penjenayah... nasib badanlah labuuuuu....!!!!

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP