IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

umno Juara Penderhaka...!!!!

>> Tuesday, June 11, 2013

Aduhai... umno... umno... lu oranglah raja segala laknatullah di mukabumi ini...., lu oranglah pelopor menghina institusi raja2... sekarang ini puak2 lu orang jugaklah yang mencadangkan undeng2 atau akta derhaka... akta celaka... dan ntah apa2 sajalah...

umno laknatullah adalah anak didik kepada yahudi laknatullah (APCO)..., kalau bab ludah kelangit umno laknatullah memang handal beb..., jika dah muka masing2 spesies dasar muka bertampal kulit babi 14 inci mana ada maruah dan perasaan malu...

Nak bukti umno laknatullah adalah pelopor menghina institusi raja2... check kat bawah tuuuu...;

 Yang ini DAP, PKR dan PAS punya kerja nih...
Ajar umno laknatullah jadi kurang ajar.!!!!

 Eeeeeeee..... siapa nih... lu orang kenal ke haramjadah nih...

Weeeiiii... ni akhbar tahun bila nih....

hahahahhaa..... gua setuju 101% dengan cadangan mangkuk2 hayun yang di antaranya dah jadi kupang tembaga dalam arena politik tapi masih nak cari publisiti dan glamouress... dan gua setuju jugak dengan bekas hakim mahkamah rayuan tuuuu....

Tapi dengan syarat.... tolong tangkap dulu muka2 yang terlibat dalam video tuuuu... dan yang dok menghina sejak zaman 1990an lagi... eerrrrr.... gua rasa nama Ibrahim Ali Al-Kataki wal Pasir Mas Kalahi pun terlibat sama dalam bab menghina raja2 kaaaannnnn....????

Gua merindui lawak2 bodoh dari Raja Katak Brahim Ali... hidup lagi ke katak nih..
senyap jer... ke dah mampus... mana kuburnya... muakakakakakaaaa...!!!!

Pemimpin2 Melayu dalam parti umno laknatullah sememangnya spesies yang tak sedar diri yang sentiasa berada dalam laknat Allah... apa yang Allah larang diorang suka buat sesangat... lepas tu salahkan orang lain... memang sialan haramjadah melayu2 yahudi umno laknatullah nih...!!!!

p/s: gua selalu nasihatkan anak2 gua... lebih baik bela/pelihara atau beri sedekah kepada anak2 yatim dapat jugak pahalanya, daripada bela sugar gliders, kucing, burung, biawak hidup, ikan.... dan apa2 saja puppets pets wa cakap luuuu... takda paedahnya.... hahahaha...

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP