IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

No Komen Beb...!!!!

>> Tuesday, May 21, 2013

Gua terima sms dan email bertanyakan pasal isu Adam Adli, jawapan gua "No Komen Beb", sebab pertama kerana gua tak mengikuti sangat kes mamat nih dan keduanya jika berlandaskan undang2, minta peguam2 dan pakar perundangan perjelaskan sebab musababnya dengan 4 kenyataan yang kononnya berunsurkan "hasutan" seperti di bawah.

Ada yang kena tangkap dan ada pula yang selamba tok nenek diorang jer... nak cakap apa saja. Undang2 di Malaysia nih ada kasta dan darjat jugak ke...????
 
Adam Adli kata;
"Kalau ada polis, kalau ada SB, kalau ada agen-agen daripada Umno sekalipun, nama saya Adam Adli bin Abdul Halim, no kad pengenalan 890703075357, ambil butiran saya, buat laporan polis, kerana hari ini saya nak ajak semua yang ada disini kita harus susun dan kita akan turun ke jalanraya untuk rampaskan kuasa, boleh atau tidak ?, boleh atau tidak ?, boleh atau tidak ?"

"Kita tak banyak masa lagi, semua siap sedia, beli kasut, beli tracksuit, beli seluar jeans, sedia kita akan turun ke jalanraya, sebab akhirnya dalam dunia ketiga macam negara Malaysia, pilihanraya takkan tumbangkan kerajaan, yang boleh tumbangkan kerajaan hanyalah kuasa rakyat.".... 

Mahadeath kata;
"Apabila Kit Siang memutuskan untuk bertanding kerusi majoriti Cina di Gelang Patah, ia adalah disebabkan beliau mahu orang-orang Cina di situ dan di Johor menolak untuk berkerjasama dan berkongsi dengan orang-orang Melayu.

"Konfrontasi kaum yang tidak sihat akan menggantikan kerjasama Cina-Melayu yang menyebabkan Malaysia stabil dan makmur. Kerjasama itu akan berakhir jika Kit Siang menang di Gelang Patah".

Ibrahim Ali kata;
"Tuan-tuan bayangkan perhimpunan BERSIH tidak dibatalkan, mereka teruskan juga, (mereka) tidak umum bahawa mereka akan batal pada 7 atau 8 Julai, saya percaya masyarakat Tiong Hua mungkin ramai-ramai, semua sekali, belilah bekalan makanan tambahan simpan di rumah.


Zahid Hamidi kata;
"Sesiapa yang enggan menerima sistem pilihanraya di Malaysia boleh meninggalkan negara ini dan berhijrah ke negara yang menjalankan Pilihanraya mengikut kehendak yang digemari,".

Gua kata:
1) Adam Adli... cuba lu tukar statement bagitau kat polis lu sebenarnya pencacai totok umno dan penyokong setia Najib Razak.., paling cekai pun lu mengaku jelah nama samaran lu sebagai Blogger Papagomo.... kompom dalam masa satu jam lu akan dibebaskan.... muakakakakaaaa...

2) Adam Adli... lu ada title Tun..??? ada title Datuk..??? Kalau ada kompom tak kena tangkap... muakakakakaaaa...

3) Zahid, Brahim, Mahadeath... lu orang terselamat daripada Akta hasutan sebab lu orang semua totok umno/bn laknatullah wal haramjadah.... Polis/AG tak berani nak sentuh lu orang... muakakakakaaaa....!!!!

Lu orang nak kata apa pulak....;
???????????????????????????????????????????????????????????

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP