IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Nak Letak Jawatan...??? Letak Jelah...!!!!

>> Friday, May 10, 2013

Pertama sekali gua nak bagitau kepada pengomen semua, jika nak komen di blog gua letak la nama beb..., komen guna Anonymous/tanpa nama selalunya program komen gua akan automatik reject atau masuk spam.

Apatah lagi jika komen yang maki hamun dengan bahasa dalam kain... totally blocked laaaa... yang menghentam gua baru2 ini seperti puak2 PAS yang maksum lagi suci..., kononnya warning gua kalau nak hentam PAS gunakan bahasa elok dan baik.... hahahaha... WTF la buat lu orang... apa lu orang ingat dalam jubah takda hantu raya ke... bingai...!!!!

So... berbalik kepada topik asal, sebenarnya gua ada dengar berita Ketua polis Negara nak letak jawatan, tetapi sebelum ini pun gua ada dengar jugak Menteri KDN pun nak letak jawatan pasal kes Lahad Datu.... tak tahan pressure...!!!!

Angin yang sampaikan berita tu pada gua berkata, sebenarnya sejak Oktober 2012 lagi risikan tentera dan polis dah tau pasal pencerobohan Sulu, KDN nak ambik tindakan... tapi ada tangan2 atasan yang lebih atas dari Menteri KDN kata tunggu dulu.... tunggu hingga dekat2 nak mengundi nanti.... dan seterusnya paham2 jelah ekkkk.... hahahaha...!!!!

Bagi gua kalau KPN nak letak jawatan... eloklah nawaitu tuuuu... kurang sikit dosa. Yang berasa berdosa jer... sedar dan tak mahu berterusan menganiaya serta menipu rakyat. Takut nanti di saat nak terputusnya oksigen dari ubun2.... kronik beb... mengerekot macam babi kena lenyek dengan mak badak.... muakakakakaaaa....

Lagipun mana2 spesies yang bertampal kulit babi 14 inci dan masih lagi dalam dunia tamak gila kuasa mana nak ingat taubat beb... hahaha... contohnya seperti Pengerusi SPR dan para balaci anjing yang mengikut arahannya untuk menipu dalam PRU baru2 ini.... buktinya carilah video2 penipuan SPR dalam Youtube... berlambak beb...

Lagi satu spesies bertampal kulit babi 14 inci kat muka ialah orang tua nyanyuk yang apa kaaa.. nama... apa kaaa... nama tu.... hahaha... dengan umur bonus dah sampai 87 tahun pun masih nak menyemak dalam politik ganggu gugat urusan keraaaaaajaan... hahahaha... (apabila sampai masanya..., binatang berbisa dalam kubur mesti pening kepala dengan mamak nih nanti... hahahaha...)

Tangkap sana tangkap sini... isu perkauman laaaa.... nak tangkap pimpinan PR yang anjurkan himpunan laaaa..., tapi yang menipu.... yang menghasut isu perkauman seperti mahadeath, brahim katak dan sekutunya...????

Kena kat puak2 jahanam tu... pihak yang ada kuasa di Malaysia boleh pejam mata beb...!!!! paling beshhhh... dan peliknya.... makhluk kayangan boleh buat bodoh jer...!!!!

Malangnya jadi rakyat Malaysia yang asyik kena tipu dengan bn.... hahahahaha....!!!! Gua benci dengan keraaaaaajaan bn... jadi kalau gua dah benci dan tak suka dengan keraaaaajaan bn gua kena keluar dari Malaysia, itupun jika mengikut kata macai2 lembu umno laknatullah laaa.... hahahaha...

Selepas ini gua akan berblog dari planet Marikh.... adiosssssss.....!!!!

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP