IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Hantu Jerangkong...????

>> Monday, May 13, 2013

Lu orang pernah tengok "Jerangkong" tak.... hahahaha...!!!!

Lu orang percaya ke dengan citer2 hantu nih... dalam TV dalam Pilem..., ramai pengarah2 kat Malaysia nak kaya cepat asyik buat citer genre seram jer..., tapi takpalahhhh... itu jer cara diorang cari makan... layan jelah... lagipun bak kata Norman Kru... hehehe...!!!!

Positifnya... daripada pilem2 seram nih... anak2 gua dan ramai dikalangan kana2 sekarang nih dah tak takut dengan perkataan hantu beb.... selamber jer... diorang layan kah... kah... kah... silap haribulan hantu pulak yang kena gelak dengan budak2 tuuu.... hahahaha....

Tapi gua berani cabar tok2 bomoh atau ostad tangkap hantu.... dalam banyak2 hantu yang diorang berdepan dan berlawan tuuu... pasti melawan, degil tak dengar kata pelbagai... setelah puas diorang berlawan bla... bla... bla... akhirnya hantu setan pasti kalah punyeeaarrrr....

kalau ostad2 tangkap hantu... sudah tentu2 hantu2 tangkapan diorang akan dimasukkan kedalam botol... lepas tu dihanyutkan kelaut... (ikut citernyalah...), jikalau tok bomoh pulak... hantu2 tangkapan diorang akan dihanyutkan dalam sungai dengan ancak pelbagai... muakakakaaaa....

Tapi dalam banyak spesies hantu yang semua orang sedia maklum, ada sekoq spesies hantu di mana ramai ostad dan tok bomoh hantu 1Malaysia nih... takda sorang pun yang boleh tangkap.

Minggu lepas baru pecah berita... ada sorang pompuan berjaya bikin hantu spesies Jerangkong nih menangis beb... pompuan tu jenis biasa2 jer.... tapi power wa cakap luuuuu.....!!!!

Walau bagaimanapun... hantu tu terlepas lari dan tak tau la bila nak kena tangkap pulak...., yang gua salute dan tabik spring kat pompuan nih... sebab pompuan nih berjaya membuatkan hantu spesies "Jerangkong" nih.... MENANGISssssssss....... beb....!!!!

Inilah rupanya apabila hantu "Jerangkong" menangis....!!!!!

Mungkin yang ini spesies "Jerangkong" pondan.... dah la kalah dengan pompuan, menangis pulak tuuuu.... gua rasa laaaa... mesti pompuan tu ada blackbelt colour hijau kaaannnn...., kat mana la agaknya jerangkong tu kena pukul eeekkkkk... sampai nangis camtu sekali... hahahahaaha....

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP