IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Selagi Boleh... Kejinya bn/umno Laknatullah....!!!!

>> Thursday, April 25, 2013

Kadang-kala apabila gua maki hamun dengan bahasa kesat terhadap Anjing2 Politik sesebuah Jabatan/Agensi Keraaaaaaajaan, contohnya seperti Polis dan sebagainya. Itu tidak bermaksud gua hentam keseluruhan anggota/pekerja ditempat tersebut.

Gua khususkan kepada individu2 atau makhluk yang berkuasa/bertanggung-jawap terhadap organisasi tersebut. Kerana makhluk2 itulah yang menerima arahan daripada Kementerian atau Pimpinan BN/umno laknatullah, maka dengan itu merekalah Anjing2 Politik yang gua maksudkan. Harap maklum.

Gua faham.... tak semua Anggota Polis sokong dan suka BN/umno laknatullah... tapi dek kerana arahan pegawai atasan nak tak nak kena ikut juga, maknanya rela dalam paksa... begitu juga dengan Jabatan Agama Islam, Jabatan Pendidikan dan sebagainya.... dannnnnnn...... 

Sama seperti email yang gua terima dari seorang sahabat. Sahabat daripada mana....??? selepas lu orang baca lu orang akan tau beliau daripada mana beb.... jom layan dulu.... hahahaha.... (gua cuma edit ejaan bentuk sms, nama tempat dan namanya... selainnya penulisan ori beliau)

As salam,

Lama dah tak beremail dengan bro ISA, pekabar? harap family and bizness ok dan baik.
OK.. lah.., kali ni nak citer sikit pasal komponen bn umngok yang owned STAR Publications dan STAR Radio Group yang buat kerja bangang dan racist tahap bagi orang meluat.

Kalau bro tengok dalam Star paper boleh tengok ada add provokasi dan racist hentam DAP dan PAS or bro boleh surf site Dunia Cacamarba ada post pasal citer ni.

Bukan setakat paper jer..., 2 radio english dan 1 radio chinese dah jadi macam media kat media prima yang dok hentam tak tentu hala, dan yang tak bestnya staff2 bawahan ni yang bekerja siang malam nak naikkan station pulak yang kena hentam dan maki hamun, termasuk ada komen kat fb di setiap station tu sampai nak buat benda tak elok kalau jumpa on ground staff kat luar.

Yang aku aware.., dalam FB setiap station memang kena hentam teruk dari pendengar.... PADAN DENGAN MUKA DIAORANG?

Pihak pengurusan punya la bagi peringatan berkaitan kod etika pasal laman sosial, tak boleh itu tak boleh ini, last2 diorang pulak boleh broadcast benda2 provokasi dan racist tahap gaban....WTF (sori bro) - perangai diorang dah serupa babi mengajar anak jangan menyondol hahaha...

Ramai2 staff kat sini nakkan pihak pengurusan yang neutral, kalaupun nak sangat kempen untuk BN janganlah nak provok dan racist to another party, simple as that.

Ok bro setakat itu je la nak share dengan bro, in case bro nak publish macam biasa nama please JANGAN highlight (still mkn gaji), lalu area Gombak boleh pukul no talipon kat bawah ni aku belanja minum teh tapi bukan kedai mamak hahahaha thanxxxx....

Asal Bukan BN
Mr. Salam
Lu orang nampak kaaaaannnn.... betapa korupnya bn/umno laknatullah, selagi boleh... apa yang ada di Malaysia nih... diorang akan pergunakan sepenuhnya. Jika apa yang diorang perguna atau perkudakan itu untuk kebaikkan rakyat.... its OK...

Sembang pasal demokrasi... tetapi dalam masa yang sama buat provokasi dan membibitkan isu perkauman.Demokrasi kepala bana bn/umno laknatullah style...

Yang pakai tali leher tu... En. Bodoh Pianggggg....!!!!

Jika pihak Pakatan Rakyat pergunakan pelajar sekolah seperti dalam gambar tu.... apakah reaksi bn/umno laknatullah agaknya....????

Hakikat dan kebenarannya berdasarkan gambar tersebut... itulah bn/umno laknatullah spesies cakap tak serupa bikin, penipu dan kaki buli.... hehehehe...

Kaki Buli... ????
Yuppppp.... buli pelajar2 sekolah yang tak mengerti bendera apa yang diorang usung ke hulu ke hilir.... dipergunakan oleh pemimpin2 bn/umno laknatullah tanpa berasa berdosa...!!!!

Jijik ke tidak perangai puak2 bn/umno laknatullah selama ini.... hahahaha...!!!!

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP