IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Manifesto BN: Harga Pelacur Di Kurangkan

>> Tuesday, April 09, 2013

umno.... woooiiii... umno.... sebab tu gua suka gelarkan lu orang sebagai laknatullah... sebab perangai lu orang memang terlaknat pun... kah... kah... kah....umno laknatullah...!!!!

Memang padan pun umno laknatullah melantik APCO Israel Laknatullah sebagai penasihat berbayar RM78 juta setahun, cukup berbaloi2 wa cakap luuuu.... apa yang Israel auta dunia... itulah jugak yang di ajar oleh sang penasihat (APCO) kepada umno laknatullah supaya mengauta rakyat malaysia... hahaha... sah umno parti laknat haramjadah...!!!!

Gua jika terbaca dalam media Malaysia berkaitan "umno laknatullah ciplak manifesto Pakatan Rakyat"... gua masih boleh senyum lagi beb.... sebab dah faham benar dengan perangai dan perbuatan terkutuk umno laknatullah selama ini dan berita tu hanya berlegar dalam malaysia jer.... tetapi apabila media antarabangsa seperti "Bloomberg" melaporkan perkara tersebut....


Perggghhhh.... gua bantai gelak guling2 beb.... sebab seantero dunia sudah tau parti umno laknatullah sudah jadi lanun cetak rompak...., setakat merompak harta rakyat dan negara itu perkara biasa bagi umno/bn laknatullah, inikan sampai merompak ide musuh politik diorang sudah jelas memperlihatkan betapa senteng dan rosaknya pemikiran puak2 umno laknatullah nih... hahahaha...

Sewaktu PR heboh dengan manifesto nak turunkan harga kereta...., kebanyakkannya yang kononnya cerdik pandai dalam barisan nasio-anal punyalah kondem kononnya negara akan bangkrup laaa... tak praktikal laaa... tak rasional laaa... jejas usaha keraaaajaan laaa.... bla... bla... bla.... hahahaha...

Inikah muka2 cerdik daripada umno laknatullah...????

Sekarang nih nak sambung oksigen punya pasal... boleh pulak berjanji nak turunkan harga kereta..., namun walau apa janji sekalipun yang keluar dari mulut longkang pemimpin umno laknatullah... lu orang abaikan jelah... belajar dari kesilapan beb... janganlah percaya dengan janji2 Anjing yang tersepit macam umno/bn laknatullah tuuuu....

Lagipun semua orang dah tau... Syaitan yang dikenali apabila berjanji dia akan mungkiri janji2nya.... hahahaha.... sebelum berkuasa janji pelbagai... selepas dapat mandat (berkuasa)... oopppssss... tak jadi turunkan harga kereta, malahan harga minyak pula akan di selaraskan... hahahaha....

Lu orang percaya ke janji2 umno/bn laknatullah.... cuba ingat2 balik janji2 56 tahun.... apa yang rakyat dapat....???? Bak kata TGNA... jangan sampai di patuk ular yang sama dari lubang taik yang sama... hahahaha....

Mengimbau kembali entry gua yang lama2.... selalu gua selitkan perkataan "BODOH" baik kepada umno laknatullah mahupun Najib Razak. Itulah hakikatnya... nak jadi PM atau Menteri di Malaysia nih tak semestinya pandai dan cerdik beb... si Najib Razak yang BODOH PIANG dari zaman persekolahannya dulu pun boleh pegang jawatan PM... hahahaha....

Pesanan gua kepada pengampu ahli fikir umno laknatullah dan khususnya Najib Razak sendiri sebagai Presiden umno laknatullah dan selaku Pengerusi barisan nasional laknatullah, daripada lu orang ciplak ide dari manifesto Pakatan Rakyat lebih baik lu orang mengaku kalah jelah dalam PRU nanti.... tak perlu bertanding, nampaklah jugak ada maruahnya.

Atau lantik gua jelah jadi ahli fikir untuk umno laknatullah... so... gua boleh cadangkan dalam manifesto bn supaya mengurangkan senarai harga kat bawah tuuuu.... supaya ahli2 umno yang seramai 3 juta lembu dapat manfaat darinya... hahahahaha....

Ahli umno laknatullah kan suka benda2 haram... jadi inilah peluang terbaik untuk membalas jasa baik diorang yang selama ini menyokong parti haramjadah perosak bangsa dan agama Islam. Melayu2 lagha dalam parti nasionalis melayu tuuuu.... mana pernah ambik kisah pasal halal haram kaaannnnn...????

Hotel2 yang memberikan khidmat pelacur pun boleh menjana keuntungan, Menteri yang selalu melepak kat Hotel C tuuuu... pasti tersenyum lebar... hari2 boleh melepak wa cakap luuuu...Presiden dan ahlinya MCA pasti happiness gileeerrrr.... boleh menarik sokongan kaum cina kepada bn...

Itu cadangan pertama gua..., cadangan keduanya pulak turunkan harga dan cukai Arak... bertambah kompom bangsa cina dan india yang kaki arak termasuklah ahli2 umno laknatullah dan anak beranak mereka akan sokong bn/umno laknatullah....

APA laaaa.... itu pun susah nak fikir ke....???? APA punya BODOH si Najib Razak sampai sanggup menciplak hak orang lain....

Kerja menciplak ide atau manifesto orang lain adalah perbuatan keji.... Allah pun benci laaaaa... !!!! Cehhhhh.... umno/bn laknatullah memalukan laaaaa.....!!!! Tapi puak2 bangsa umno/bn laknatullah mana ada rasa malu beb.... sebab kulit muka diorang bertampal kulit babi 14 inci...

Kalau lu orang tak percaya yang bangsa umno/bn laknatullah bertampal kulit babi 14 inci..., cuba tanya Shahrizat Jalil... ada rasa malu ke tidak selepas laki dia kantoi RM250 juta songlap duit Keraaaaaajaan untuk projek lembu... hahahaha....!!!!

Tak caya lagi... cuba tanya blogger umno laknatullah si Novandri dan member dia si paparogol tuuuu... ada rasa malu ke tidak... pasti jawapannya "Nak Malu APA"... hahahaha....!!!!

Kesimpulannya, janganlah kita yang mengaku beragama Islam bersubahat dengan puak2 bangsa yang tiada rasa "MALU" kerana perasaan malu itu menghindarkan kita sebagai umat Nabi Muhammad SAW daripada perbuatan keji.

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP