IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Mangsa Terbaru Papagomo...????

>> Sunday, April 14, 2013

Akhbar pencacai kerap melaporkan sana sini sinun ahli PKR laaaa... ahli PAS laaaa... isi borang masuk parti umno laknatullah.... (ahli DAP jarang2 dengar la pulakkkk...)... kih...kih...kih....!!!!

Biasa laaaa.... gimik politik.., tambahan pulak makin dekat PRU makin galak diorang punya propa... naknya pulak si utusan seks, rtm dan tv 3 suku syok sangat jadi barua lidah syaitan yang dikenali... padahal yang bertugas semua tu kebanyakkanya melayu2 yang mengaku islam kononnya... hahahaha....

Hari ini heboh la pulak Bekas Menteri Besar Selangor yang bawak lari Puteri Arwah Sultan Selangor yang tak tau bahasa Inggeris dalam perbicaraan di mahkamah Brisbane, kes kena tangkap seludup duit RM2.4 juta ke Australia pada tahun 1996, dan dia jugak laaa.... kapla merembat tanah hutan rezab keraaaajaan di Rawang dan seluruh Selangor... hahahaha...!!!!

Mat Taib jugak pernah mengkritik kuat penulis blog dan menggelar mereka yang menggunakan alamat web luar negara sebagai pengecut dan bersifat "Pondan". Katanya...;

"Why I say they are coward? Because they are afraid of using (web) addresses in the country but use overseas addresses to slam our country leaders. Is this the character of a man? This is not a man, this is a 'pondan'.
Pandai pulak dia tulis dan speakong London.... hahahaha... kat Australia tak gheti la pulak....!!!! Bekas spesies umno laknatullah nih bukan saja handal dalam bab membodohkan bangsa melayu.... hinggakan hakim mahkamah Australia pun cuba diperbodohkan... ngeeee.....

Maka dengan itu bergegak gempita seluruh alam buana demi membangangkan diri yang kembang kempis hidung dan lubang juboq puak2 PAS yang kegumbiraan dengan kemasukkan penyangak dan perampok harta rakyat Selangor nih... hahahaha....!!!!

Yupppp... pasti akan ada yang mengatakan kemasukkan bekas taik menteri besar Selangor suatu impak besar kepada pakatan rakyat.... tunggu jelah impak sebagai mana yang diharapkan.... kah... kah... kah....!!!!

Nak tau impaknya.... selepas PRU berakhir dan jika ditakdirkan PR menang... hahahaha... impak besar sesangat laaaaa.... tak pun boleh merasai impak besar dalam PRU-14 nanti...., kepala hotak yahudi perancangannya 10 tahun kehadapan beb.... tungggguuuuuu....!!!!

Mana tak bangganya beb.... yang masuk umno laknatullah semuanya orang2 bawahan biasa jer...., manakala yang masuk PR semuanya general2, pegawai tinggi, kerabat2 raja dan terlatest ternowwwww.... bekas menteri besar Selangor... perggghhhhh....., tersentap teloq umno laknatullah beb....!!!!

Bagi gua tak kira laaaaa.... samada individu tersebut bekas Menteri ke..., bekas Presiden lucah ke.... kalau dah ada bukti kesalahan yang dulu2 tu... yang melibatkan rompakan tanah dan harta negeri secara senyap.... maka dakwa jugaklah di mahkamah, no excuse me.... excused you lagiiii....

Apa lu orang ingat semua kesalahan melibatkan harta negara/negeri bila masuk PAS atau PR di saat2 umno laknatullah di ambang kehancuran boleh cuci semua dosa zaman penyangak diorang ke...???? weeeiiii.... takda alasan ok..... adil kerana benar.

Kesimpulannya...., janganlah terlalu gumbira dengan kemasukkan taik2 umno laknatullah dalam PR.... semua yang masuk tu ada makna tuuuuu....., walaupun kita tak tau nawaitu diorang, cuma berhati-hati jelah....!!!!

Cuma satu jer... gua nak pesan kat Mat Taib.... lu kena berhati-hati bro...., akibat pengkhianatan lu pada umno laknatullah (pengkhianat atau undercover spy umno... hehehe...)... papagomo tengah ushar sama luuuu.... dia tengah cari pelakon porno terbaru selepas Mustapha Ali beb... gua pun nak tengok jugak filem biru luuuu.... muakakakakaaaaa....

Lepas nih... Khir Toyo, Noh Omar, Bung Mokhtar, Pak Lah, Rais Yatim, Nazri Aziz dan ramai lagi yang akan menyertai PAS.... tunggggggguuuuuuuu.....!!!!! 

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP