IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Makhluk Celaka Di Shah Alam...!!!!

>> Tuesday, April 23, 2013

Gua terbaca berita dalam Malaysikini pasal Najib dengan Zul si Katak Kulim. Tajuk beritanyer berbunyi cengini...

Lu orang mau baca kalu, klik jer pada tajuk tersebut. Kalau mau baca versi Melayunyer, klik sini

Zul si Katak Kulim tu nak jaga kebajikan kaum India..????
Are you kidding me...???
Weh... ketawa guling-guling keras perut aku baca apa yang Najib Nazak kata ni.

Hello... UMNO/BN pun tak dapat nak membela kaum India selama ini walaupun dah 56 tahun jadi kerajaan... ini Zul si Katak Kulim pulak dikatakan boleh jaga kebajikan mereka..????
Hahahahaha... Tak ke lawak tu..????
Weh.... sapa lu mau tipu??


Dia juga kata.... orang India sudah maafkan dan terima Zul si Katak Kulim, sebab ada India yang sudah cium sama dia. Ini lagi kenyataan lawak tersangat lawak dari seorang Piem transit. Weh... berapa hengget lu orang bayar itu India supaya kasi cium sama itu Zul si Katak Kulim?? Ayoooo... tarak geli ka cium sama itu katak??

Najib Nazak kata lagi....

Zul mau kasi kaum India kuil...??

Kah kah kah kah kah.... Butul ka??

Zul mau kasi kaum India sekolah...

Ayooo... butul ka?? Tarak tipu ka?? Kah kah kah kah kah...

Tarak tipu punya... Zul sudah cakap sama Najib Nazak, dia mau jaga sama India punya kaum.

Kah kah kah kah kah....

Lu orang boleh percaya ka cakap itu dua orang... Najib sama itu Zul...?? Gua cakap sama lu orang... kalau lu orang jumpa sama ular... Najib ... dan sama itu Zul... lu orang kasi hantam itu  dua manusia dulu. Itu ular.. lu halau kasi pergi. Dia tarak kacau punya... Itu dua orang banyak kacau punya. Banyak bahaya oooo...

Kah kah kah kah kah...


Baru sekarang ka mau kasik orang India.. kuil sama sekolah??

Ayooo... ini sudah teruk. Sudah 56 tahun itu UMNO/BN memerintah... dia orang tarak kasi orang India kuil ka...?? Dia orang tarak kasi sama orang India, sekolah ka?? Ini macam punya kerajaan lu orang lagi mau percaya ka...????

Nanti, kalau gua cakap bodoh... lu orang marah sama gua. So... lu orang kasi pikir butul-butul. Jangan kena tipu sama itu busuk punya orang. Perkasa punya orang, sangat busuk oooo

Itu sebab... ini kali, mari kita sama-sama kasi  'mampusssss' sama itu Zul si Katak Kulim dan sama itu Najib Nazak dan sama itu UMNO/BN. 
Ayooo... Ini kalilah..!!!!
 
 
Ayooooo.... lu orang percaya ka sama si Munafik Najib Razak dan Zul Takut Hindu nih.... hahahaha... si anak haramjadah Zul Kulim tu kononnya minta maaf, dalam masa yang sama buat fitnah kononnya semasa dalam PAS dia di tarbiah seperti dalam ayat dia dalam gambar atas.
 
Inilah makhluk paling celaka dalam zaman edan babi sekarang nih....!!!!

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP