IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Ayahanda Gua Dah Marah..!!!!

>> Thursday, April 11, 2013

Sementara ada kesempatan sambil menunggu drebar sampai, update blog dulu.... hehehe....
Ini nak story sikit pasal bekas menteri kepala otak tepu, kaki bodek kuat mengampu paling bangsat dari kalangan bekas2 menteri umno laknatullah yang sememangnya spesies bangsat pengkhianat bangsa dan agama dalam abad ini...!!!!

Siapa lagi.... tak lain dan tak bukan hanya malaun ni jer.... menteri yang pegang title sebagai "Anak Yatim" sampai lubang kuboq... hahahaha...!!!! Semua orang dah tau bekas menteri bangang nih kata "hanya 10 minit saja untuk PR bentangkan manifesto Pilihanraya" secara "live" di tv...

Kepala bana belakang pintu rumah dia laaaaa.... dia ingat macam berancuk dalam keadaan tergesa2 agaknya... 10 minit boleh pancut... hahaha... macam ayam...

Lu orang tengok Ayahanda gua dah marah kat malaun otak tepu nih... baca di sini.
Nasib baik Ayahanda gua ada 2 orang jer... anak pompuan... kalau tidak gua kompom jadi menantu ketiganya.... hahahaha....

Pasal tu dalam posting2 gua yang berkaitan dengan menteri bodoh nih gua selalu katakan malaun haramjadah nih sepatutnya sudah pupus daripada senarai kabinet keraaaaaajaan malaysia beb... tapi si Najib Razak masih nak kekalkan jugak...!!!!

Lu orang bayangkan dah lebih 30 tahun dia melepak dalam Keraaaaajaan Malaysia sambil makan gaji buta hasil dari cukai rakyat, sampai ke hari ini dimana sel2 otak dia banyak yang dah mampus... pasal tu dengan bodohnya dia boleh bagi alasan tergadainya Pulau Batu Putih kepada Singapura sebagai "Win-Win Situations"... dan itu cerita beberapa tahun yang lepas.

Bayangkan... setelah selang beberapa tahun macam2 kenyataan bodoh yang keluar daripada mulut longkang dia... inikah level sebagai seorang Menteri....???? Memang bodoh makhluk yang melantik malaun nih sebagai menteri sebelum ini.

Walau bagaimana sekalipun gua maki hamun malaun celaka yang menduduki senarai nombor satu menteri Keraaaaajaan Malaysia yang paling gua benci dari kalangan menteri2 kabinet, dah tak guna beb...!!!!

Hari ini gua amat bersyukur dan mengucapkan Alhamdulillah kerana gua dapat maklumat dari member2 putrajaya malam tadi, harap2 berita yang gua terima adalah betul.

Diorang bagitau malam tadi putrajaya kecoh beb... pasal senarai calon2 bn bla.. bla.. bla... dipendekkan cerita dalam ramai yang keguguran..., malaun ini dengan jayanya tersenarai dalam senarai muka2 cilakesssss.... yang akan digugurkan daripada senarai calon barisan nasional.... Aminnnnn... Aminnnnn...!!!! Alhamdulillah....!!!!

Gua harap selepas ini malaun nih kena kerat 88 pieces dengan bininya yang ala-ala mona fendey gituuuu.... muakakakakakaaaaa.....

Moral of the story: Jangan bersenggama belakang pintu dalam waktu 10 minit, tak sempat nak buat apa pun.... (amaran: don't try this at home)... muakakakakaaaa....


Sorry... gua tak mau menjijikkan blog gua dengan menepek gambar menteri bangang melantun2 tuuuuu.... perrrghhhhh.... chakap orang putih kononnnn.... khaaaakkkk... ptuuiiiii...., tapi takpa gua dah suruh Adnan Potong Telinga bagi setepek kat malaun cilakes tuuuu.... nah ambik kooooo....!!!!

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP