IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Apa makna "PAKATAN"..???

>> Monday, April 22, 2013

Apa makna "PAKATAN".... mungkin Anwar Brahim, Haji Hadi dan Lim Kit Siang Malam boleh tolong jawap...!!!! Macamana nak kongsi kuasa perintah negara kalau nak capai persetujuan untuk kerusi pilihan raya pun tak boleh settle.... gila terbabas laaa... diorang nih...

Bodoh bin Bangang.... itulah perkataan yang sewajarnya dilemparkan kepada pimpinan parti2 diatas. Isu calon Sungai Acheh dah berminggu diperkatakan.... hingga tibanya hari semalam (penamaan calon) masih tak bleh settle... sembang pasal negeri/negara berdegar2.... urusan siapa nak bertanding pun tak boleh kowtim... macam sial jer.... gua tengok pimpinan Pakatan Rakyat nih....

Orang punyalah bersemangat nak menguburkan umno/bn laknatullah, pimpinan PR pulak macam sengaja jer... menunjukkan kelemahan serta kebodohan tolol masing2.... khaaakkkk... ptuuuiiii....!!!!

Selalunya Bangang Tahap Pertama ini milik umno laknatullah.... tapi nak buat macamana kaaannnn.... Pimpinan PR pun nak tumpang dua tiga mangkuk tahap Bangang tuuuu.... muakakakakaaaa....!!!!

Gua memang tak boleh blah dengan kebodohan yang disengajakan seperti pertindihan calon seperti ni.., yang buat sakit hati tuuuu... bukannya satu pertindihan calon... tujuh pertindihan calon semuanya, ini kerja bodoh yang memperlihatkan tiada persepakatan dalam PR. Melambangkan sifat tamak haloba dan gila kuasa dikalangan parti diorang.... boddddddooooohhhhh... punya tindakan.


Hari ini keluar statement kononnya "Masalah Teknikal".... hahahaha... alasan macam kerja kilang la pulak.... muakakakakaaaa.....!!!!

Boleh ke diterima alasan macam tuuuu.... adusssss... lantak pi kat lu orang laaaa... tapi bagi gua betul2 menampakkan tiadanya persepakatan dalam PR. Bola tanggung buat umno/bn laknatullah mainkan isu "Persepakatan" dalam PR yang membayangkan adanya kekacauan dalaman.

Sebelum ini PR mengatakan dalaman Barisan Nasional bergolak bla.. bla.. bla.... rupanya 2 x 5 jer.... hahahaha...., macam gua katakan tadi..., itu pimpinan punya hal dan selesaikan secepat mungkin sebelum tibanya hari mengundi.

Siapa yang nak tarik diri dan hilang wang deposit... itu diorang punya hal... parti tanggung laaaa... kerugian tersebut akibat kerja bodoh pimpinan yang bangang... hahahaha...!!!!

Tukar jelah nama "PAKATAN RAKYAT" tu kepada nama lain... sebab lu orang pun bukannya tau apa maksud PAKATAN tuuuuu....!!!!

Berangin jugak dengan kebebalan pimpinan PR nih.... tapi dah takda wadah dan cara lain untuk humban umno/bn laknatullah ke Laut China Selatan buat tukun forever.... terpaksalah sokong sampai menang dan takluk Putrajaya.... hahahahaha......!!!

Bak kata Wonder Pets.... "Apa Yang Penting...???"
Mampuskan umno/bn terlebih dahulu.... yang lain2 kita cerita kemudian.... amacam boleh kaaaa...????

ABU... Asalkan Bukan Umno... ABU...
Tapi puak2 umno laknatullah kata ABU - "Allah Bersama Umno".... muakakakakakakaaaaa..... muka tak malu tampal kulit babi 14 inci..... hahahahaha... lu orang bikin gua gelak guling2 daaaaa...... muakakakakaaa....!!!!!

Bangang punya umno laknatullah.... Allah benci rasuah, Allah benci Fitnah, Allah benci Judi dan Maksiat, Allah juga benci Arak, Allah benci Ziana Zina laaaaaa..... Allah takan bersama dengan perkara2 mungkar yang ada dalam umno/bn.

Allah melaknat segala perbuatan terkutuk yang ada dalam umno/bn, pasal tu gua gelarkan parti lu orang parti laknatullah.... parti yang di laknat... wa cakap luuuuuu.....!!!! Itupun susah nak paham ke...????

Bodoh punya umno/bn laknatullah.....!!!!

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP