IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Samseng umno... Samseng Taik Anjing...!!!!!

>> Thursday, March 28, 2013



Kah... Kah... Kah....Kah... Kah....

Mana perginya Pekida Johor beb.... mana perginya Waris Malaya Johor... Pemuda umno Johor... lagi apalagi NGO2 pro-umno laknatullah di Johor... paling beshhhh... sekali mamat2 Pekida yang dulunya kata nak pijak kepala gua kalau gua turun Johor... mana lu orang semua woooiiiii....!!!!

Dengan melayu sama melayu lu orang punya meyalak tak henggat.... sekali kena cepuk dengan mamat Nepal... berjahit wa cakap luuuuu.... perghhhh... gua ingat hebat sangat samseng2 umno laknatullah nih... rupa-rupanya berani menyalak sambil buat huru hara... itupun upah mat rempit dan budak sekolah macam kat Pejabat PKR Tropicana.... hahahahaaaa....!!!!

Tapi takpa beb... sekurang-kurangnya kita dah kenal dengan perangai samseng taik kucing bangsa umno laknatullah tuuu... muakakakakaaaa.... setakat melalak dari jauh jelah... sejibik macam sekawanan Anjing Liar beb... bila bannnnnnyaaaakkkk.... berani melalak... bila seeeekkkooooooqqqq.... suara pun tak keluar beb.... hahahahaha....!!!!

Maka jadikanlah kes mamat Nepal pukul Melayu umno tuuuu... sebagai iktibar, terutamanya kepada Keraaaaaaaajaan Malaysia. Bawak masuk ramai2 pendatang asing... lepas tu bagi IC Biru kat diorang..., sekarang nih baru kes pukul memukul beb.... dan puak2 pendatang asing nih memang terkenal kat negara diorang kalau tak puas hati sampai bunuh membunuh pun sanggup beb...!!!!

Kepada bangsa umno laknatullah... sekarang nih lu orang boleh berpuashati dan berbangga dengan kecekapan pimpinan lu orang memerintah dan menjaga kedaulatan negara selama ini... memang terbaeeekkkk beb....!!!!

Suatu hari nanti jika ada Nepal, Bangla, Indon, Myanmar dan mana2 pendatang asing yang rogol, bawak lari, pukul atau bunuh anak bini saudara mara lu orang jangan salahkan Anwar Ibrahim tauuuu...., masa tu nanti lu orang pergilah mahligai Mahadeath atau mahligai pemimpin2/menteri2 umno laknatullah.... lu orang bakar rumah diorang, sebabnya yang cekap dan pandai memerintah negara selama 56 tahun nih adalah umno/bn laknatullah maaaa....!!!!

Lu orang google jelah pengakuan bekas D/O Sandakan di bawah nih...;

"Saya ulang.. kalau ada SB - SB (anggota cawangan khas) di sini mahu rakam.. sila rakam.. satu salinan hantar ke rumah Mahathir, dakwa saya jika saya FITNAH!"

Hari ini, seorang bekas ketua daerah Sandakan, Sabah Hassanar Ebrahim dengan beraninya mencabar SB-SB upahan Umno untuk menghantar salinan video siapa sebenarnya petualang jual negara?
hahahaha.... kepala lutut mamak tua tu dah ketaq woooiiiii.....!!!!
hahahaha.... pasti blogger2 umno laknatullah kata "ntah berapa banyak wang Anwar upah bekas D/O nih..."
hahahaha.... polis mesti kecut teloq nak tangkap mamat nih.. pasal fitnah mamak Mahadeath...
hahahaha... mampus umno laknatullah....

p/s: Malaysia.... selain daripada pengeksport Babi terbesar di Asia.... Malaysia juga adalah pengimport warganegara asing yang terbesar di dunia.... Malaysia BolehLand.... macam2 ada selagi di bawah pemerintahan barisan nasional aka umno laknatullah....!!!!

Nepal sama Melayu umno bergaduh Sulu umno tepuk tangan.... muakakakakakakaaaaa.... bodoh punya puak2 umno laknatullah...... hahahaha...!!!! 

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP