IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Polis Tuuu... K9...????

>> Friday, March 22, 2013

Wallllaaaaweiiiii..... ini orang cakap aarrr.... tapi siapa ini orang woooiii... oooo.. ini orang bekas pengarah cawangan khas Sabah laaaaa.... hahahaha... dia cakap apa eekkk...????

"Untuk memulihkannya saya rasa kita tukarlah kerajaan. Saya rasa jangan (ada) masuk campur tangan politik (dalam polis).

"Kalau campur tangan politik jadi susah kita nak laksanakan (tugas). (Ada arahan) Orang ini boleh tangkap, orang ini tak boleh tangkap. Orang ini boleh tuduh, orang ini tak boleh tuduh," kata dalam forum "Bicara Kedaulatan dan Keselamatan Negara" di Kuala Lumpur malam tadi. - Mkini

huhuhu... kalau nak cerita isu polis nih... mau nangis beb....!!!!
Umum semua dah tahu... apa tugasan polis dan pelbagai.... dan apabila rakyat mengelarkan polis sebagai Anjing umno/bn laknatullah... tau pulak polis2 yang perangai sebijik macai anjing2 setia umno/bn laknatullah tu terasa beb... hahahaha...

Marah woooo... "jangan gelarkan polis Anjing... nanti kena tangkap..."...

Walaupun tak semua anggota polis menurut perintah ahli politik atau menteri2 umno/bn laknatullah tuuuu..., tetapi hanya disebabkan oleh anggota2 polis yang bersifat Anjing setia umno/bn laknatullah habis semua integriti anggota polis yang lain pun terpalit sama. Memang sialan wa cakap luuuuu....!!!!

Bak kata bekas KPN Musa Hassan sebelum ini berkaitan Menteri KDN... itu salah satu contoh di mana Menteri KDN ada campur tangan, tapi takpalah sebab Polis pun di bawah KDN. Yang tak syoknya... Menteri2 yang tiada kaitan dengan Jabatan Polis pun campur tangan jugak.

Jangan kata yang bertaraf Menteri sahaja... yang ada taraf YB pun boleh campur tangan jugakkkk... hebat sungguh YB2 umno laknatullah nih... pasal tu masing2 sanggup tikam menikam sesama diorang kerana berebut kuasa.

So... berbalik pada cakap2 mantan pengarah cawangan khas tuuuu... kepada rakyat serta anggota polis sekalian... jika taknak masyarakat pandang serong dan beranggapan negatif terhadap Institusi Polis... ubah2 lah perangai dan cara kerja beb...

Lagipun rakyat yang bayar gaji lu orang (polis) semua, bukannya umno/bn laknatullah wal haramjadah tuuu... lu orang wajib berkhidmat terhadap rakyat... bukannya patuh pada umno/bn laknatullah wal haramjadah.

Jangan jadi seperti bekas polis haramjadah macam malaun nih sudah laaaa... memang tak guna hidup dunia akhirat... lebih baik panjat KLCC dan buat terjun tiruk... sebab hidup pun tak guna beb... buat malu keluarga dan sedara mara jer.... muakakakakaaaaa....!!!!
Kesimpulannya.... jom ubah kerajaan sekarang ini kepada kerajaan baru... "Hijrah itukan Pengorbanan"... jadi kita korbankan masa 5 hingga 10 tahun untuk mencuba Kerajaan Baru. Sebab Kerajaan yang sudah 55 tahun gagal beb...!!!!

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP